Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы, «Физика-математика ғылымдары» сериясы

ФИГУРАНЫҢ АУДАНЫН ТАБУДА АНЫҚТАЛҒАН ИНТЕГРАЛДЫ ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІ ЖОЛДАРЫ

Жарияланған December 2022
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті, Алматы қ., Қазақстан
Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті, Алматы қ., Қазақстан
Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті, Алматы қ., Қазақстан
JOS қаржы лицейі Алматы қ., Қазақстан
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті, Алматы қ., Қазақстан
Аңдатпа

Білім беру саласының негізгі міндеті – оқушыны жеке тұлға ретінде қалыптастыру, дамыту барысында, адамзаттың басты құндылықтарын ескере отырып, білім алушыға қажетті жағдайлар жасау. Қазіргі уақытта математика пәнін оқытуда түрлі әдіс-тәсілдер мен оқыту жолдары қолданылуда. Біз бұл мақалада жалпы оқушыларға математика сабақтарында анықталған интеграл тақырыбын түсіндіру кезінде проблемалық әдістерді қолдануға басты назарды аударамыз. Проблемалық әдісті қолдану – оқушының қызығушылығын арттып, өзіндік ізденуге, терең ойлауға және қандайда бір түйінді шешуді, тығырықтан шығу жолдарын үйретуге жол ашады. Ал анықталған интеграл тақырыбына баршамызға мәлім әр түрлі қызықты есептер бар (негізгі теоремасы Ньютон-Лейбниц формуласымен шығарылады). Соның ішінде жазықтағы фигуралардың, қисық сызықты трапецияның ауданы, жалпы фигуралардың ауданын есептеуде осы анықталған интегралды қолданудың тиімді жолдарын оқушыларға белгілі бір проблема қою арқылы үйрету. Осы

pdf
Тіл

Қаз

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Совет, Л., Касенов, С., Тлеулесова, А., Иманбаев, Б. і Әбен, Г. 2022. ФИГУРАНЫҢ АУДАНЫН ТАБУДА АНЫҚТАЛҒАН ИНТЕГРАЛДЫ ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІ ЖОЛДАРЫ . Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы, «Физика-математика ғылымдары» сериясы. 80, 4 (Груд 2022), 123–131. DOI:https://doi.org/10.51889/9539.2022.20.61.014.