Қазіргі таңда, әсіресе Covid-19 оқытушылардың қашықтықтан білім беру жүйесіне өту қажеттілікке айналды. Ғылыми дереккөздерді талдау негізінде мұғалімдер сандық технологияларды қарым-қатынас үшін және олардың кәсіби дамуы үшін білімнің, дағдылардың, қабілеттердің және әртүрлі көрсеткіштердің жиынтығына ие болуы керек. Бұл цифрлық ресурстарды іздеуге, құруға және таратуға, білім беру процесінде цифрлық технологияларды пайдалануды басқаруға және ұйымдастыруға, ғылыми зерттеулерді жүзеге асыруға, бағалауды дараландыруға байланысты. Мақалада мұғалімдердің цифрлық құзыреттілігін арттыру үшін DigCompEdu платформасын әзірлеу көрсетілген. Зерттеу нәтижесінде жоспарланған білім беру нәтижелеріне жетудің табыстылығы көп жағдайда мұғалімнің қашықтықтан біліктілігін арттыруға дайындық деңгейіне байланысты екені анықталды. Электрондық ақпараттық-білім беру ортасындағы қашықтықтан оқыту технологиялары студенттің кәсіби тәжірибесіне негізделген жекелендірілген біліктілікті арттыруға, қашықтықтан оқытуды құнды-тұлғалық мәнмен толтыруға және білім беру нәтижелерін жақсартуға мүмкіндік беретіні көрсетілген.
ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДА МҰҒАЛІМНІҢ ЦИФРЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІК ДЕҢГЕЙІН АРТТЫРУ
Жарияланған December 2022
215
465
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Рахимжанова, Л. і Аджан, С. 2022. ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДА МҰҒАЛІМНІҢ ЦИФРЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІК ДЕҢГЕЙІН АРТТЫРУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 80, 4 (Груд 2022), 251–258. DOI:https://doi.org/10.51889/2912.2022.29.19.029.