Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы

ТЕХНИК-БАҒДАРЛАМАШЫЛАРДЫҢ ҰЙЫМДАСТЫРУ-БАСҚАРУ ҚЫЗМЕТІНДЕГІ АҚПАРАТТЫҚ CRM ЖҮЙЕЛЕРІ

Жарияланған September 2020

98

123

Г.Б Камалова+
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ.
Н.А Водолазкина+
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ.
К.И Аклбеков+
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ.
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ.
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ.
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ.
Аңдатпа

Жоспарлау және командалық жұмыс, басқарушылық шешімдер қабылдау және жүзеге асыру, ішкі және
сыртқы коммуникацияларды орнату және қолдау, кәсіпқойларды бағалау және дамыту сияқты
ұйымдастырушылық-басқарушылық функцияларды жүзеге асыруды қоса, техник-бағдарламашының кәсіби
қызметі құрылымында ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметті бөлу және мансаптық өсу, жобаларды
басқару, оған өзінің де, өзіне жүктелген ұйымның бөлімшелерінің де қызметін тиімді ұйымдастыруға мүмкіндік
береді. Негізгі ұйымдастырушылық-басқарушылық функциялардың бірі клиенттермен қарым-қатынасты
басқару функциясы болып табылады. Бұл тапсырмалар CRM жүйелерінде жүзеге асырылады.
Техник-бағдарламашыларды қоса алғанда әр түрлі деңгейдегі мамандардың ұйымдастырушылықбасқарушылық қызметін автоматтандыру үшін қазіргі кезде технологиялар мен технологиялардың қарқынды
дамуы, ауқымды цифрландыру жағдайында осындай ақпараттық жүйелерді қолданған жөн. Жоғары техникалық
және функционалдық мүмкіндіктерге ие бола отырып, олар әртүрлі көлемді ақпараттарды жинақтап, тез өңдеуге,
осы мәліметтер негізінде жеткілікті және жылдам шешім қабылдауға мүмкіндік береді. Алайда, дайын CRM
жүйелері негізінен ақы төленеді және қажетсіз функционалдылықпен жүктеледі, өйткені олар алып корпоративті
жүйенің құрамдас бөліктерінің бірі болып табылады. Практика көрсеткендей, шағын компаниялар осындай CRM
жүйелерінде іске асырылатын минималды функциялар жиынтығымен шектеледі, сондықтан олардың процестері
үшін өздерінің CRM жүйелерін құру көбінесе оңайырақ болады.Мақалада техник-бағдарламашылардың
ұйымдастырушылық және басқару қызметін автоматтандырудың осындай жүйелеріне қойылатын талаптар және
оның функционалдық құрылымы сипатталған.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Камалова, Г., Водолазкина, Н. і Аклбеков, К. 2020. ТЕХНИК-БАҒДАРЛАМАШЫЛАРДЫҢ ҰЙЫМДАСТЫРУ-БАСҚАРУ ҚЫЗМЕТІНДЕГІ АҚПАРАТТЫҚ CRM ЖҮЙЕЛЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 71, 3 (Вер 2020), 220–224. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-3.1728-7901.33.