Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы

МЕКТЕПТЕ МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУ ҮДЕРІСІНДЕ ЖОБАЛАП ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ

Жарияланған March 2023

271

117

О.К. Нурбавлиев+
Suleyman Demirel university, Almaty, Kazakhstan
Б.Д. Сыдықов+
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ., Қазақстан
Suleyman Demirel university, Almaty, Kazakhstan
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ., Қазақстан
Аңдатпа

Жобалап оқыту (ары қарай PBL-Project Based Learning) – әртүрлі оқу пәндерін біріктіретін жобаны орындау арқылы оқушылардың сыни ойлауын, мәселені шешуді, ынтымақтастықты және коммуникация дағдыларын дамытуға ерекше мән беретін білім беру тәсілі. PBL әдісі оқушыларды күрделі мәселені зерттеу үшін бірлесіп жұмыс істеуге негізделген тәжірибе арқылы практикалық оқу үдерісіне алып келеді және оның нәтижесінде белгілі бір өнімге немесе шешімге қол жеткізіледі. Оқушы осы әдіс арқылы жобаны жоспарлауға, зерттеуге және таныстыру процестеріне ынтасы артады. PBL әдісі оқушылардың оқу жетістіктерін, сондай-ақ олардың оқуға деген ынтасын және қызығушылығын жақсартатыны анықталды. PBL сыни тұрғыдан ойлау, мәселелерді шешу, шығармашылық және ынтымақтастық сияқты жұмыс берушілер жоғары бағалайтын дағдыларды дамыту арқылы оқушыларды 21-ші ғасырдағы жұмыс орнында табысқа дайындайтын құнды білім беру тәсілі болып табылады.

pdf (English)
Тіл

English

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Nurbavliyev, O. і Sydykhov, B. 2023. МЕКТЕПТЕ МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУ ҮДЕРІСІНДЕ ЖОБАЛАП ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 81, 1 (Бер 2023), 112–118. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5894.2023.81.1.012.