Перейти до головного Перейти в головне навігаційне меню Перейти на нижній колонтитул сайту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы

БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІ ДАЙЫНДАУДА ОНЛАЙН КУРСТАР АРҚЫЛЫ БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ

Жарияланған December 2023

106

82

Г. Г. Газиз+
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ., Қазақстан
М.Е. Мансурова+
Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті, Алматы қ., Қазақстан
Н.Н. Нұрматұлы+
Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті, Алматы қ., Қазақстан
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ., Қазақстан
Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті, Алматы қ., Қазақстан
Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті, Алматы қ., Қазақстан
Аңдатпа

Қашықтықтан білім берудің танымал бағыттарының бірі – ашық, көлемді аудиторияны қамтитын Жаппай Ашық Онлайн Курстар (ЖАОК). Бұл мақалада жоғарғы оқу орындарынының студенттеріне ЖАОК тенденциялары, маңыздылығы және құрастырылған «Операциялық жүйелер» пәні бойынша ЖАОК қарастырылған. ЖАОК – электрондық оқыту технологияларын және Интернет мүмкіндіктерін қолдана отырып, жаппай интерактивті қатысумен оқыту курсы және қашықтықтан білім берудің бір түрі. Ақпараттық технологиялардың қарқынды дамуына орай, ашық білім беру, онлайн оқыту қажеттілігіне байланысты тақырып өте өзекті болып отыр. ЖАОК онлайн оқытуға байланысты оқыту курсы қызығушылық тудырады және сұранысқа ие. «Операциялық жүйелер» пәні бойынша құрылған қазақ тіліндегі ЖАОК ашық, университет деңгейіне сәйкес, сонымен қатар курста қысқа бейнелер, тіркелу талабы, оқытудың басқару жүйесін пайдалану, автоматтандырылған тестілеу, пириндік бағалау, интерактивті форумдар, сертификаттау бөлімдері толық қамтылған.

pdf
Тіл

Қазақ

Як цитувати

[1]
Газиз, Г.Г., Мансурова, М. і Нұрматұлы, Н. 2023. БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІ ДАЙЫНДАУДА ОНЛАЙН КУРСТАР АРҚЫЛЫ БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 84, 4 (Груд 2023), 228–237. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5894.2023.84.4.022.