Мақалада университеттердің цифрлық әлемде жұмыс істейтін оқу ұйымдары ретінде даму ерекшеліктері ашылады. Нормативтік құқықтық актілерде бекітілген университеттің формальды түсінігі мен қазіргі заманғы университеттің нақты функциялары арасындағы сәйкессіздік анықталды. «Университет» және «оқыту ұйымдар» ұғымдарының мағыналық қатарының сәйкестігін талдау жүргізілді. Оқу ұйымы болып табылатын университет оқытушысының функциялары айқындалды. Білімді сақтау, жинақтау және дамыту қажеттілігі туралы университеттердің хабардар болуы жеке қызметкерлердің формаланбаған білімдерін формаланған сипаттамалар мен процедураларға аударуға әкеледі. Университеттің оқыту ұйымы ретінде даму кезеңдері ұсынылған. Университеттің ішінде білімнің өзі ғана емес, білім туралы білім және оны басқару қабілеті де қолданылуы керек деген қорытындыға келді, бұл жағдайда ЖОО-ны оқыту ұйымы деп санауға болады.
УНИВЕРСИТЕТТЕР ЦИФРЛЫҚ ӘЛЕМДЕ ОҚЫТУ ҰЙЫМДАРЫ РЕТІНДЕ
Жарияланған December 2020
100
111
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Скиба, М. і Турганбаева, А. 2020. УНИВЕРСИТЕТТЕР ЦИФРЛЫҚ ӘЛЕМДЕ ОҚЫТУ ҰЙЫМДАРЫ РЕТІНДЕ . Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 72, 4 (Груд 2020), 255–262. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-4.1728-7901.40.