Перейти до головного Перейти в головне навігаційне меню Перейти на нижній колонтитул сайту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы

ВИРТУАЛДЫ ТЕХНОЛОГИЯЛАР АРҚЫЛЫ БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫ БОЙЫНША ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІН ЖЕТІЛДІРУДІҢ ӨЗЕКТІЛІГІ

Жарияланған December 2020

250

272

Н.Т. Шындалиев+
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетi, Нұр-Сұлтан қ
Г. Шынатай+
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетi, Нұр-Сұлтан қ
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетi, Нұр-Сұлтан қ
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетi, Нұр-Сұлтан қ
Аңдатпа

Ғылым, білім беру жүйесін ақпараттандыру бүгінгі күні өзекті болып отыр. Виртуалды технологиялар жалпы компьютерлік технологиялардың қолданылу аймағын кеңітіп, ғылым және білім саласының дамуына зор үлес қосуда.Бұл сала Қазақстандық және көптеген шет ел ғалымдарымен зерттелінуде. Мақалада информатика мұғалімдерін даярлауда виртуалды технологиялар арқылы білім беру бағдарламасының оқыту әдістерін жетілдіру өзектілігі көрсетіледі. Білім беруде қолданылатын заманауи жүйелер мен виртуалды технологиялардың өзара байланысы анықталады. Виртуалды технологиялар арқылы виртуалды білім беру ортасында білім беру бағдарламалары бойынша оқытудың артықшылықтары және виртуалды білім беру ортасында оқытушының жаңа рөлі сипатталады. Білім беру бағдарламасын оқытудағы әдістер,оларды ұсыну формалары мен білім беру ортасын виртуаландыруда қолданылатын виртуалды технологиялар сонымен қатар білім беру бағдарламасының оқыту әдістерін ұйымдастыру үшін қажетті құралдар ұсынылады. Виртуалды технологиялар арқылы виртуалды білім беру ортасында білім беру бағдарламалары бойынша оқытудың артықшылықтары келтіріледі.

.pdf
Тіл

Қазақ

Як цитувати

[1]
Шындалиев, Н. і Шынатай, Г. 2020. ВИРТУАЛДЫ ТЕХНОЛОГИЯЛАР АРҚЫЛЫ БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫ БОЙЫНША ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІН ЖЕТІЛДІРУДІҢ ӨЗЕКТІЛІГІ . Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 72, 4 (Груд 2020), 294–299. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-4.1728-7901.46.