Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы, «Физика-математика ғылымдары» сериясы

БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІН ЖЕЛІЛЕРДІ МОДЕЛЬДЕУ НЕГІЗІНДЕ КОМПЬЮТЕРЛІК ЖЕЛІЛЕРГЕ ОҚЫТУ ТУРАЛЫ

Жарияланған December 2020
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ
Пермь мемлекеттік ұлттық зерттеу университеті, Пермь қаласы
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ
Аңдатпа

Мақалада болашақ информатика мұғалімдерін желілерді модельдеу негізінде компьютерлік желілерді оқыту туралы қарастырылады. Ғылыми-педагогикалық және оқу-әдістемелік әдебиеттерге талдау жүргізу нәтижесі көрсеткендей, информатика мұғалімдерін даярлауда компьютерлік желілермен олардың құрылымы ақпараттық модельдеу аспектісінде зерттеледі, сонымен қоса оқытуды ұйымдастыруда желінің жұмыс істеу процестерін модельдеуді қолдану мүмкіндіктеріне тиісті көңіл бөлінбейді. Көптеген оқу орындары компьютерлік желілерді нақты жабдықпен оқытуды ұйымдастыру кезінде техникалық және материалдық қиындықтарға тап болады. Болашақ информатика мұғалімдерін компьютерлік желілерді оқытудағы жоғарыда аталған қиындықтарды туындаған жағдайда желілік модельдеуді қолдану арқылы шешімін таба аламыз. Желіні модельдеу дегенімізжелінің негізгі компоненттерінің (желілік кабельдер, коммутаторлар, хабтар, маршрутизаторлар және т.б.) динамикалық кескінін көрсету және компьютер экранында оларды орнату және жұмыс істеу процестерін визуализациялау.

.pdf (Рус)
Тіл

Рус

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Бидайбеков, Е. , Хеннер, Е. , Шекербекова, Ш. і Жабаев, Е.Х. 2020. БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІН ЖЕЛІЛЕРДІ МОДЕЛЬДЕУ НЕГІЗІНДЕ КОМПЬЮТЕРЛІК ЖЕЛІЛЕРГЕ ОҚЫТУ ТУРАЛЫ . Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы, «Физика-математика ғылымдары» сериясы. 72, 4 (Груд 2020), 174–179. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-4.1728-7901.27.