Мақалада цифрлық технологияларды, сондай-ақ оқушылардың интеллектуалдық қабілеттерін дамыту үшін оқытудың белсенді әдістерін қолдану мәселелері қарастырылады. Сонымен қатар, қазіргі заманның өзекті мәселелерінің бірі – мектепте цифрлық білім беру технологияларын қолдану талқыланған. Мақалада оның өзектілігі бірқатар факторлармен анықталды және зерттелді. Қазіргі қоғамның білім беру мекемелерін заманауи цифрлық технологияларға барынша жақындату қажеттілігі зерттелген. Психологиялық-педагогикалық әдебиеттерде осы мәселенің әдіснамасының жеткіліксіз дамуы, цифрлық технологияларға оқытудың арнайы әзірленген әдістерін жетілдіру қажеттілігі және оқушылардың интеллектуалдық қабілеттерін дамыту салыстырылады және талданады. Мектептерде жаңа ақпараттық технологияларды қолдануға және цифрлық білім беру ортасында балаларды тереңдетіп оқытуға арналған жабдықтардың болмауынан туындаған мәселелерді шешу жолдары ұсынылды. Мақалада білім беру процесінде цифрлық білім беру ортасын пайдалану мүмкіндіктері және оның оқушылардың зияткерлік қабілеттерін қалыптастыру әдістемесі зерттелді. Мақалада сонымен қатар білім беру ұйымдарында цифрлық білім беру ортасын пайдалану процесінде егде жастағы және мектеп жасына дейінгі балалардың зияткерлік қабілеттерін дамытудың педагогикалық жағдайларын әзірлеудің бірқатар қажеттіліктері зерттелген. Мақала авторлары өз зерттеу жұмыстарын әрі қарай жалғастыруды жоспарлап отыр.
ЦИФРЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР НЕГІЗІНДЕ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЗИЯТКЕРЛІК ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Жарияланған December 2024
36
27
Аңдатпа
Тіл
English
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Смағул B., Сыдыхов B. і Ануарбекова G. 2024. ЦИФРЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР НЕГІЗІНДЕ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЗИЯТКЕРЛІК ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 88, 4 (Груд 2024), 278–286. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5894.2024.88.4.028.