Технология бір орында тұрмайды және біздің күнделікті өмірімізде маңызды және шешуші рөл атқарады, әр түрлі бағыттарды, соның ішінде көлік және қалалық инфрақұрылымды жақсарту үшін үнемі жаңа және бірегей мүмкіндіктер жасайды. Біздің жоба трафикті оңтайландыру және жүргізушілердің жалпы қауіпсіздігін арттыру мақсатында тұтынушылардың күнделікті өміріне кеңейтілген шындықтың озық технологияларын белсенді түрде енгізуге бағытталған. Біз әзірлеп жатқан мобильді қосымша пайдаланушыларға жол қозғалысы және қауіпсіздік ережелерін сақтағаны үшін марапаттар мен бонустар ұсына отырып, толықтырылған шындық (AR) және геймификацияның бірегей элементтерін біріктіреді. Бұл жаңашылдық жолдарда жауапкершілікті мінез-құлықтың қалыптасуына ықпал етеді және бұзушылықтар санын азайтуға көмектеседі, сонымен қатар жазатайым оқиғалардың азаюына ықпал етеді.Толықтырылған шындық технологияларын қолдану ыңғайлы және интуитивті навигацияны қамтамасыз етеді, қоршаған әлемге көрнекі белгілерді енгізеді, бұл жүргізушілерге қиын аймақтарды жақсырақ шарлауға көмектеседі. Бұл жүргізушіге неғұрлым негізделген шешімдер қабылдауға және жүргізу дағдыларын жетілдіруге мүмкіндік береді. Біздің мақсатымыз-осы инновациялық және пайдалы технологияларды әрбір пайдаланушыға қолжетімді ету, осылайша олардың сапарлары қауіпсіз ғана емес, сонымен қатар қызықты және қызықты болып, қарапайым сапарларды жаңа тәжірибелерге айналдырады.Жоба әсіресе Алматы, Астана сияқты Қазақстанның ірі қалалары үшін және жол-көлік оқиғалары мен тұрақты кептелістердің күрделі проблемалары жаңа, тиімді және заманауи шешімдерді қажет ететін басқа да мегаполистер үшін өзекті болып табылады.
ГЕЙМИФИКАЦИЯ АРҚЫЛЫ ТРАФИК АҒЫНЫН ОҢТАЙЛАНДЫРУҒА АРНАЛҒАН МОБИЛЬДІ ҚОСЫМШАНЫ ӘЗІРЛЕУ
Жарияланған December 2024
84
59
Аңдатпа
Тіл
English
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Айтим A., Асан S., Әбдімүтәліпқызы A. і Әнуаров E. 2024. ГЕЙМИФИКАЦИЯ АРҚЫЛЫ ТРАФИК АҒЫНЫН ОҢТАЙЛАНДЫРУҒА АРНАЛҒАН МОБИЛЬДІ ҚОСЫМШАНЫ ӘЗІРЛЕУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 88, 4 (Груд 2024), 145–158. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5894.2024.88.4.015.