Мақалада жоғары білім беру ұйымдарын цифрлық трансформациялаудың бес халықаралық және ұлттық құрылымдық модельдеріне талдау жасалып, дамып келе жатқан цифрлық орта жағдайында университеттер трансформациясының басым бағыттары анықталды, жоғары білім беруді цифрлық трансформациялау ұлттық бағдарламалары мен стратегияларында кездесетін типтік кемшіліктер анықталды. Мақала осы шеңберлерде көзделген білім беру ұйымдары қызметіндегі өзгерістердің негізгі бағыттарын анықтауға, сондай-ақ оларды ұлттық бағдарламаларда және жоғары білім беру ұйымдарын цифрлық трансформациялау стратегияларында көзделген іс-шаралармен үйлестіруге және жүйелік тапшылықтарды анықтауға бағытталған. Мақалада белгілі бір университеттің мақсаттары мен міндеттеріне, оның құзыреттілігі мен тапшылығына, сондай-ақ оның негізгі мүдделі тараптарының үміттеріне сәйкес әзірленген жекелеген университеттердің цифрлық стратегиялары сипатталған.
ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНЫҢ ЦИФРЛЫҚ ТРАНСФОРМАЦИЯЛАУ МОДЕЛДЕРІН ЖАСАУ ЖӘНЕ ПАЙДАЛАНУДАҒЫ ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕНІ ТАЛДАУ
Жарияланған July 2021
139
116
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Ахметов, Б., Карлов, И., Жилкишбаев, А. і Серикбаев, Т. 2021. ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНЫҢ ЦИФРЛЫҚ ТРАНСФОРМАЦИЯЛАУ МОДЕЛДЕРІН ЖАСАУ ЖӘНЕ ПАЙДАЛАНУДАҒЫ ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕНІ ТАЛДАУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 74, 2 (Лип 2021), 39–48. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-2.1728-7901.05.