Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы, «Физика-математика ғылымдары» сериясы

ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНЫҢ ЦИФРЛЫҚ ТРАНСФОРМАЦИЯЛАУ МОДЕЛДЕРІН ЖАСАУ ЖӘНЕ ПАЙДАЛАНУДАҒЫ ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕНІ ТАЛДАУ

Жарияланған July 2021
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ.
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Б.С. Ахметов

Техника ғылымдарының докторы, профессор

«Экономика жоғары мектебі» Ұлттық зерттеу университеті, Мәскеу
Х. Досмұхамедов атындағы Атырау мемлекеттік университеті
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, қ. Алматы
Аңдатпа

Мақалада жоғары білім беру ұйымдарын цифрлық трансформациялаудың бес халықаралық және ұлттық құрылымдық модельдеріне талдау жасалып, дамып келе жатқан цифрлық орта жағдайында университеттер трансформациясының басым бағыттары анықталды, жоғары білім беруді цифрлық трансформациялау  ұлттық бағдарламалары мен стратегияларында кездесетін типтік кемшіліктер анықталды. Мақала осы шеңберлерде көзделген білім беру ұйымдары қызметіндегі өзгерістердің негізгі бағыттарын анықтауға, сондай-ақ оларды ұлттық бағдарламаларда және жоғары білім беру ұйымдарын цифрлық трансформациялау стратегияларында көзделген іс-шаралармен үйлестіруге және жүйелік тапшылықтарды анықтауға бағытталған. Мақалада белгілі бір университеттің мақсаттары мен міндеттеріне, оның құзыреттілігі мен тапшылығына, сондай-ақ оның негізгі мүдделі тараптарының үміттеріне сәйкес әзірленген жекелеген университеттердің цифрлық стратегиялары сипатталған.

pdf (Рус)
Тіл

Рус

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Ахметов, Б., Карлов, И., Жилкишбаев, А. і Серикбаев, Т. 2021. ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНЫҢ ЦИФРЛЫҚ ТРАНСФОРМАЦИЯЛАУ МОДЕЛДЕРІН ЖАСАУ ЖӘНЕ ПАЙДАЛАНУДАҒЫ ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕНІ ТАЛДАУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы, «Физика-математика ғылымдары» сериясы. 74, 2 (Лип 2021), 39–48. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-2.1728-7901.05.