Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы

БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІН ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ-ЗЕРТТЕУШІЛІК ІС-ӘРЕКЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУҒА ӘДІСТЕМЕЛІК ДАЙЫНДАУДЫ ЖЕТІЛДІРУ БАҒЫТТАРЫ

Жарияланған December 2021

168

144

Б.Ғ. Бостанов+
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
Ж.Б. Ахметова +
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
Аңдатпа

Мақалада болашақ информатика мұғалімдерін оқушылардың оқу-зерттеушілік іс-әрекетін ұйымдастыруға әдістемелік жетілдліру бағыттары ұсынылады. Оқушылардың оқу-зерттеушілік іс- әрекетін ұйымдастыру үдерісінде мұғалімнің педагогикалық қызметінің әр түрлі аспектілері қолданылады. Олар: ұйымдастырушылық, коммуникативтілік және оқу-зерттеушілік іс- әрекетін ұйымдастыра отырып информатиканы оқытудың ерекшелігі көрсетіледі.  Болашақ информатика мұғалімдерінің мектептегі информатиканы оқу үдерісінде оқушылардың оқу-зерттеушілік іс- әрекетін ұйымдастыруға байланысты білімі мен дағдыларын қалыптастырады.

Оқушылардың оқу-зерттеушілік іс-әрекетін ұйымдастыру мұғалімнің сабаққа дайындалу үдерісінен бастау алып, оқушылардың оқу-зертеушілік қызуғышылығын ояту барысында,  оқушының білім сапасын көтеруге мүмкіндік беретін әдістемелік жетілдіру бағыттарының маңызыдылығы қамтылады.

.pdf
Тіл

Қазақ

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Бостанов, Б. і Ахметова , Ж. 2021. БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІН ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ-ЗЕРТТЕУШІЛІК ІС-ӘРЕКЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУҒА ӘДІСТЕМЕЛІК ДАЙЫНДАУДЫ ЖЕТІЛДІРУ БАҒЫТТАРЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 76, 4 (Груд 2021), 149–155. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-4.1728-7901.20.