Мақалада болашақ информатика мұғалімдерін оқушылардың оқу-зерттеушілік іс-әрекетін ұйымдастыруға әдістемелік жетілдліру бағыттары ұсынылады. Оқушылардың оқу-зерттеушілік іс- әрекетін ұйымдастыру үдерісінде мұғалімнің педагогикалық қызметінің әр түрлі аспектілері қолданылады. Олар: ұйымдастырушылық, коммуникативтілік және оқу-зерттеушілік іс- әрекетін ұйымдастыра отырып информатиканы оқытудың ерекшелігі көрсетіледі. Болашақ информатика мұғалімдерінің мектептегі информатиканы оқу үдерісінде оқушылардың оқу-зерттеушілік іс- әрекетін ұйымдастыруға байланысты білімі мен дағдыларын қалыптастырады.
Оқушылардың оқу-зерттеушілік іс-әрекетін ұйымдастыру мұғалімнің сабаққа дайындалу үдерісінен бастау алып, оқушылардың оқу-зертеушілік қызуғышылығын ояту барысында, оқушының білім сапасын көтеруге мүмкіндік беретін әдістемелік жетілдіру бағыттарының маңызыдылығы қамтылады.