Қазіргі таңда, ақпараттық технологиялар мен жоғары оқу орындарында білім беру жүйесінің қарқынды дамуыда және де көптеген элективті курстар әзірленуде. Десекте, деректердің үлкен көлемі студенттердің өздерінің қызығушылықтарына сәйкес келетін курстарды табуда қиындықтарға әкелуде. Атап өтілген мәселелінің шешімі ретінде, соңғы он жыл ішінде шешім ретінде бірнеше элективті курстарды ұсыныстын ақпараттық жүйелерлер әзірленуде, сонымен қатар кластерлік мәліметтер үшін көптеген деректерді іздеу әдістері қолданылды. Элективті курстарды ұсынатын ақпараттық жүйелер студенттерге басқа пайдаланушылардың бағалары мен курс туралы ойларын білу арқылы, ең тиімді деген курстарды таңдауға мүмкіндік береді. Ұсыныс жүйелерінің көмегімен студенттің оқу процесі нәтижелі және тиімді жоспарланады. Осы зерттеудің мақсаты ұсынымдық жүйенің жалпы өлшемдерін анықтау болып табылады. Бұл зерттеудің мақсаты студенттердің мүдделері мен міндеттерін қанағаттандыру үшін құрылып қатқан ақпараттық ұсыныс жүйелерінің жалпы критерийлерін анықтау болып табылады. Терең теориялық түсінік алу үшін 5 жылдық кезеңде (2015-2020 жылдар) жарияланған жұмыстар бойынша әдебиеттерге мұқият шолу жасалды. Алынған нәтижелер ұсыныс жүйесінің жалпы тәсілдерін, алгоритмдерін және бағалау өлшемдерін көрсетеді.
БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫН ӘЗІРЛЕУ КЕЗІНДЕ ЭЛЕКТИВТІ КУРСТАР ҰСЫНАТЫН АҚПАРАТТЫҚ ЖҮЙЕЛЕРГЕ ТАЛДАУ
Жарияланған June 2022
189
265
Аңдатпа
Тіл
English
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Zakirova, A., Koshanova, D. і Bostanov, B. 2022. БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫН ӘЗІРЛЕУ КЕЗІНДЕ ЭЛЕКТИВТІ КУРСТАР ҰСЫНАТЫН АҚПАРАТТЫҚ ЖҮЙЕЛЕРГЕ ТАЛДАУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 78, 2 (Чер 2022), 109–117. DOI:https://doi.org/10.51889/2022-2.1728-7901.14.