Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы

ДЕРЕКТЕРДІ ӨҢДЕУДЕ СТАТИСТИКАЛЫҚ ӘДІСТЕРДІ ҚОЛДАНУ

Жарияланған March 2022

300

403

Н.Т. Шындалиев+
Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті, Нұр-Сұлтан қ., Қазақстан
А.С. Тастанова+
Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті, Нұр-Сұлтан қ., Қазақстан
Л.А. Жанбаева+
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ., Қазақстан
Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті, Нұр-Сұлтан қ., Қазақстан
Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті, Нұр-Сұлтан қ., Қазақстан
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ., Қазақстан
Аңдатпа

Мақалада машиналық оқытудың көмегімен медициналық университеттерде деректерді өңдеудің статистикалық әдістерін жетілдірудің Халықаралық және отандық тәжірибесіне теориялық шолу ұсынылған. Медициналық-биологиялық эксперименттердің нәтижелерін және күнделікті медициналық практика деректерін статистикалық өңдеулер күрделі болғандықтан, науқастың немесе аурудың жағдайын зерттеу кезінде жаңа ғылыми гипотезалардың орнатылуы және заңдылығы диагностикалық мақсат ретінде статистикалық талдаудың әдістері мен кезеңдеріне негізделген статистикалық бағдарламалар көрсетілген. Кәсіптік практикадағы болашақ маман ретінде медициналық білім беру студенттері үшін биостатистиканы зерттеу эксперименттік мәліметтер мен бақылауларды талдауға арналған, статистиканың негізгі әдісі абстракция болса, онда медицинада белгілі бір ауруды емдеу қарастырылады. Статистикалық технологияларды қолдана отырып мәліметтерді жинақтау және бақылау нақты аурудың негізі болып табылады, оны қалай қолдану керектігі көрсетілген.

.pdf
Тіл

Қазақ

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Шындалиев, Н., Тастанова, А. і Жанбаева, Л. 2022. ДЕРЕКТЕРДІ ӨҢДЕУДЕ СТАТИСТИКАЛЫҚ ӘДІСТЕРДІ ҚОЛДАНУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 77, 1 (Бер 2022), 158–164. DOI:https://doi.org/10.51889/2022-1.1728-7901.22.