Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы, «Физика-математика ғылымдары» сериясы

ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЗЕРТТЕУ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУ ҮШІН ТИІМДІ ҚҰРАЛДАР

Жарияланған December 2022
D. Serikbayev East Kazakhstan Technical University, Ust-Kamenogorsk
Д.Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті, Өскемен қ.Восточно-Казахстанский технический университет имени Д.Серикбаева, Усть-Каменогорск
Д.Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті, Өскемен қ.
Д.Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті, Өскемен қ.
С.Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті, Өскемен қ
Аңдатпа

Қазіргі уақытта мектеп оқушылары мен студенттердің математикалық қабілеттерін, аналитикалық және жүйелі ойлау дағдыларын, негіздерін дамытуға көп көңіл бөлінуде. Орта және жоғары оқу орындарының білім беру бағдарламаларының сабақтастығын қамтамасыз ету – мектеп оқушыларының зерттеушілік құзіреттілігін қалыптастыру, ізденімпаздық пен дәлелдеу дағдыларын, математикаға іргелі көзқарасын қалыптастыру үшін табысты білім берудің «өзегі» болып табылады. Жұмыстың практикалық маңыздылығы жоғары математиканың тапсырмаларын түрлендіру арқылы жоғары оқу орындарындағы мектеп математикасы мен математикасын жақындатуға, сол арқылы студенттердің зерттеушілік ізденіс дағдыларын, бағдарлама шеңберінен тыс білімге деген құштарлығын қалыптастыруға болады. Алынған нәтижелерді талдау орынды және қолданбалы зерттеулерде жетілдіру жолдарын іздеуде математика мұғалімдерінің педагогикалық іс-әрекетіне объективті өзгерістер енгізетінін көрсетеді.

pdf (Рус)
Тіл

Eng

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Rakhmetullina, Z., Mukasheva , R., Mukhamedova , R., Uvaliyeva И. і Amenova, F. 2022. ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЗЕРТТЕУ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУ ҮШІН ТИІМДІ ҚҰРАЛДАР. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы, «Физика-математика ғылымдары» сериясы. 80, 4 (Груд 2022), 116–122. DOI:https://doi.org/10.51889/2222.2022.84.15.013.