COVID-19 вирусының таралуынан туындаған пандемияға байланысты елдің білім беру жүйесі айтарлықтай өзгерістерге ұшырады. Білім беру процесінің қатысушылары елеулі проблемалар мен жаңа тәжірибеге тап болды. Зерттеудің өзектілігі – пандемияға байланысты енгізілген білім берудегі инновациялар жаңа проблемалар мен шешімдерді анықтады. Қашықтықтан оқытудың басында мұғалімдерге оқу, дайындық немесе ресурстар процесінде көмектің жеткіліксіздігіне байланысты оқытудың осы форматына тиісті әдістерді меңгеру және енгізу қиын болды. Зерттеу мақсаты қашықтықтан оқыту тұжырымдамасын теориялық зерттеуге және карантин кезіндегі Қазақстан мектебінің тәжірибесін сипаттау үшін қашықтықтан оқыту кезінде мұғалімдердің жай-күйін анықтау юойынша тәжірибеге негізделген. Зерттеу әдістемесі мұғалімдердің сауалнамасы мен талдауына негізделген. Зерттеу әдістемесі мұғалімдердің сауалнамасы мен талдауына негізделген. Зерттеу әдістемесі мұғалімдердің сауалнамасы мен талдауына негізделген. Зерттеу қашықтықтан оқыту форматындағы мәселелерді анықтайды және одан әрі зерттеуге айтарлықтай үлес қосады. Зерттеу және сауалнама нәтижелерін талдай отырып, мұғалімдер қашықтықтан оқытуға байланысты психоэмоционалды және физиологиялық тыс жүктемесін бастан кешірді деген қорытындыға келдік. Нәтижесі қашықтықтан оқытудың мазмұны мен формасы маңызды екенін көрсетті, қашықтықтан оқытуды ұйымдастыруға әдістемелік ұсыныс қайта қарауды талап етіледі.
ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ КЕЗІНДЕГІ АҚПАРАТТЫҚ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ ЖӘНЕ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ТӘЖІРИБЕСІ
Жарияланған June 2022
149
104
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Темирханова, М., Абильдинова, Г. і Кажиакпарова, Ж. 2022. ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ КЕЗІНДЕГІ АҚПАРАТТЫҚ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ ЖӘНЕ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ТӘЖІРИБЕСІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 78, 2 (Чер 2022), 244–251. DOI:https://doi.org/10.51889/2022-2.1728-7901.30.