Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы

инклюзия ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДЕ ЦИФРЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚТЫ ЖОБАҒА БАҒЫТТАП ОҚЫТУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ

Жарияланған December 2022

273

986

А.С. Ерсултанова+
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия Ұлттық университеті, Астана қ., Қазақстан
Н. Карелхан+
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия Ұлттық университеті, Астана қ., Қазақстан
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия Ұлттық университеті, Астана қ., Қазақстан
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия Ұлттық университеті, Астана қ., Қазақстан
Аңдатпа

Инклюзивті білім  беруді қолдаудағы  цифрлық технологиялар - бұл ерекше білім беруді қажет ететін тұлғаларды дамытудың, тәрбиелеудің және оқытудың тиімді құралдарының бірі болып табылады. Мақалада, инклюзивті білім беруде цифрлық сауаттылықты жобаға бағыттап оқыту жағдайларына теориялық  талдаулар жасалып, жалпы білім беру ұйымдарында цифрлық сауаттылық пәнін ерекше білімді қажет ететін оқушыларға оқытудың тиімді әдістері негізделіп, оқыту ерекшеліктері қарастырылды.

Аталмыш әдістер цифрлық сауаттылықты барлық білім алушыларға бірдей қолжетімді етеді. Цифрлық инклюзия - бұл теңсіздікті, азаматтардың цифрлық оқшаулануын жеңуге бағытталған цифрлық қоғамдағы әлеуметтік инклюзияның бір түрі, яғни цифрлық сауаттылықты үйретуде инклюзивті сыныптарды оқытуда тиімді әдістерді қолданудың барлық мүмкіндіктерін пайдалану – оқытушылардың дайындық деңгейіне тығыз байланысты. Осыны ескере отырып, қосымша материал ретінде отандық және шетелдік зерттеулердің тұжырымдамалары нәтижелерін ұсыну маңызды болып отыр.

pdf
Тіл

Қазақ

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Ерсултанова, А. і Карелхан, Н. 2022. инклюзия ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДЕ ЦИФРЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚТЫ ЖОБАҒА БАҒЫТТАП ОҚЫТУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 80, 4 (Груд 2022), 228–235. DOI:https://doi.org/10.51889/7332.2022.38.44.026.