Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы, «Физика-математика ғылымдары» сериясы

ӘЛЕУМЕТТІК МЕДИА МАРКЕТИНГТЕ ҮЛКЕН ДЕРЕКТЕРДІ ПАЙДАЛАНУ

Жарияланған June 2022
Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Алматы қ., Қазақстан
Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Алматы қ., Қазақстан
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ., Қазақстан
Акдениз Университеті, Анталья қ., Түркия
Аңдатпа

Соңғы 10 жыл ішінде Қазақстандағы электрондық сауда нарығының көлемі 20 есеге өсті. Бұл зерттеудің мақсаты – Қазақстандағы әлеуметтік желі нарығының жағдайын, сонымен қатар маркетингте үлкен деректерді пайдалануды білу. Мақалада компанияның маркетингтік стратегияларымен бірге тікелей маркетинг үлкен деректерді пайдалану арқылы талданады.

Сонымен қатар, зерттеу Интернет-маркетингтің ең тиімді құралдарының бірі ретінде әлеуметтік медиа маркетингте қолданатын құралдарын қозғайды. Үлкен деректерді өңдеу нәтижелері компанияларға жаңа деректердің үлкен көлемін жинау мен талдаудың нәтижесінде қалай пайда түсіру керектігін түсінуге, сондай-ақ тұтынушыларға жақсырақ өнімдерді тезірек ұсыну үшін өздерінің әдістері мен мақсаттарын реттеуге мүмкіндік береді.

pdf (Рус)
Тіл

Рус

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Сериков, М., Алимжанова, Л., Исабаева, Д. і Зор A. 2022. ӘЛЕУМЕТТІК МЕДИА МАРКЕТИНГТЕ ҮЛКЕН ДЕРЕКТЕРДІ ПАЙДАЛАНУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы, «Физика-математика ғылымдары» сериясы. 78, 2 (Чер 2022), 160–170. DOI:https://doi.org/10.51889/2022-2.1728-7901.20.