Соңғы 10 жыл ішінде Қазақстандағы электрондық сауда нарығының көлемі 20 есеге өсті. Бұл зерттеудің мақсаты – Қазақстандағы әлеуметтік желі нарығының жағдайын, сонымен қатар маркетингте үлкен деректерді пайдалануды білу. Мақалада компанияның маркетингтік стратегияларымен бірге тікелей маркетинг үлкен деректерді пайдалану арқылы талданады.
Сонымен қатар, зерттеу Интернет-маркетингтің ең тиімді құралдарының бірі ретінде әлеуметтік медиа маркетингте қолданатын құралдарын қозғайды. Үлкен деректерді өңдеу нәтижелері компанияларға жаңа деректердің үлкен көлемін жинау мен талдаудың нәтижесінде қалай пайда түсіру керектігін түсінуге, сондай-ақ тұтынушыларға жақсырақ өнімдерді тезірек ұсыну үшін өздерінің әдістері мен мақсаттарын реттеуге мүмкіндік береді.