А. Акжолова,Г. Камалова
ӘЛ-ФАРАБИДІҢ ТРИГОНОМЕТРИЯСЫН ОҚЫТУДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЕСЕПТІК ОЙЛАУЫН ДАМЫТУ ЖӘНЕ ДИАГНОСТИКАЛАУ МОДЕЛІ
207-217
Г. Балакаева,Г. Калменова,Д. Даркенбаев
ҚОРШАҒАН ОРТАҒА ӘСЕРІН АЗАЙТУ ҮШІН МҰНАЙ ШЛАМЫН ӨҢДЕУДІ МОДЕЛЬДЕУ
55-64
М.С. Қаратаева,К.М. Беркімбаев
STEM ТЕХНОЛОГИЯСЫН ОҚЫТУДЫҢ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРІ
227-236
М.С. Бекболат,К.М Беркимбаев,Х.И. Булбул
АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ҮДЕРІСІНДЕ ИКЕМДІ ДАҒДЫЛАРДЫ ДАМЫТУ: ЖҮЙЕЛІ ӘДЕБИЕТТЕРГЕ ШОЛУ
Ж.А. Сартабанов
ДИАГОНАЛ БОЙЫНША ДИФФЕРЕНЦИАЛДАУ ОПЕРАТОРЫНЫҢ ХАРАКТЕРИСТИКАЛАРЫНЫҢ ПЕРИОДТЫЛЫҒЫ
40-53