Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы, «Физика-математика ғылымдары» сериясы

БОЛАШАҚ ФИЗИКА МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЯРЛАУДА ФИЗИКАНЫ ҚОЛДАНБАЛЫ БАҒЫТТА ОҚЫТУДЫҢ ҚАЗІРГІ ТАҢДАҒЫ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

Жарияланған September 2020
Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті, Түркістан қ
Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті, Түркістан қ
Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті, Түркістан қ.,
Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті, Түркістан қ.
Аңдатпа

Мақалада болашақ мұғалімдерін даярлауда физика курсын қолданбалы бағытта оқытудың қазыргі әлеуеті мен
оқытудың қолданбалы бағдарлылығы жайлы ғылыми зерттеулерге сараптама жасалған. Болашақ физика
мұғалімдерін даярлау, физиканы оқытудың қолданбалы бағдарлылығына АКТ-ны пайдалану, отандық және
шетелдік оқу орындарындағы оқытудың қолданбалы бағдарлылығын жүзеге асыру әдістері, құралдары, қазіргі
әлеуеті тұжырымдалып анықталды. Физиканы оқытуда қолданбалы бағдарлылығын жүзеге асыруда қолданбалы
сипаттағы оқу материалын іріктеп алудың критерийлері анықталған. Сонымен қатар, физикалық білімдерді
практикада қолдану қажеттілігінің, физикадан есептер шығару барысын қолданбалы бағыттандыру
маңыздылығының алуан түрлі жолдары қарастырылған. Мақалада қолданбалы бағытта шығарылатын сапалық
есептер сараланып, оның ішінде сапалық есептерді шығарудың мақсаты мен әдістемесі, оқушының теориялық
білімдерін практикалық сабақта қолдану жолдары қарастырылды.

.pdf
Тіл

Қаз

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Усембаева, И., Берді, Д., Сарыбаева, Ә. і Баймаханова, А. 2020. БОЛАШАҚ ФИЗИКА МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЯРЛАУДА ФИЗИКАНЫ ҚОЛДАНБАЛЫ БАҒЫТТА ОҚЫТУДЫҢ ҚАЗІРГІ ТАҢДАҒЫ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы, «Физика-математика ғылымдары» сериясы. 71, 3 (Вер 2020), 139–145. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-3.1728-7901.20.