Мақалада дәстүрлі оқыту жүйесінен орта мектепте оқу процесін ұйымдастырудың күндізгі және қашықтықтан формалары шеңберінде жаңартылған білім беру мазмұны бойынша физиканы оқытуға көшудің кейбір педагогикалық және әдістемелік аспектілері қарастырылған. Зерттеудің негізгі міндеттері критериалды бағалауды қолданудың тиімділігін зерттеу, әртүрлі типтегі оқу сабақтарын өткізудің оңтайлы қысқа мерзімді жоспарларын және тиісті әдістемелік материалдарды әзірлеу болып табылады. Бұл ретте Kahoot интерактивті платформасын пайдалана отырып, оқушылардың білімі мен дағдыларын қалыптастырушы бағалауды талдауға басты назар аударылды. Атқарылған жұмыстың нәтижесінде физика сабақтарына арналған әртүрлі типтегі жүйелі әдістемелік материалдар әзірленді. Жаңадан әзірленген әдістемелік материалдарды қолдану тиімділігінің өлшемі Kahoot интерактивті платформасын пайдалана отырып, СҚО екі мектебінде өткізілген педагогикалық эксперименттің нәтижелері болды. Эксперимент нәтижелері диаграмма түрінде ұсынылған. Орта мектептің сегізінші сыныптарында физиканы оқытуда педагогикалық экспериментті жүзеге асыру оқушылардың интеллектінің түрін және оқушылардың ақпаратты қабылдау тәсілін ескерді. Қол жеткізілген нәтижелер физика пәнін оқытудың ұсынылған әдістерінің орта мектеп оқушыларының үлгеріміне айтарлықтай оң әсерін айтуға мүмкіндік береді.
ҚАЗІРГІ ЗАМАНҒЫ МЕКТЕПТЕ ФИЗИКАНЫ ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ КЕЗІНДЕ KAHOOT ПЛАТФОРМАСЫН ПАЙДАЛАНУ
Жарияланған December 2023
80
66
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Усеинов, Б., Солодовник, А., Сизоненко, С., Бобкова, Н. і Сыздыкова, А. 2023. ҚАЗІРГІ ЗАМАНҒЫ МЕКТЕПТЕ ФИЗИКАНЫ ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ КЕЗІНДЕ KAHOOT ПЛАТФОРМАСЫН ПАЙДАЛАНУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 84, 4 (Груд 2023), 313–320. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5894.2023.84.4.031.