Бұл еңбек әл-Фарабиді ғалым және тұлға ретінде, оның философиялық-математикалық еңбектері және ғылым мен ғылымның классификациясы (ғылымдарды санау) ретіндегі өмірге және ғылымға деген негізгі көзқарасы
туралы, және бұл жерде Әл-Фараби теория мен практиканы біртұтасқа біріктіргендігін атап өту керек, деп ойлады ол. Ғалым тек ғылыми идеяларды жасаушы ғана емес, сонымен бірге қоғамдағы ізгіліктің адамы болуы керек. Оның негізгі идеологиялық платформасы философия мен логика болды. Және, арабша айтқандай, الفلسفففف أم العلوم (яғни философия - ғылымдардың анасы). Ол ұлы грек философтары Аристотель (алғашқы ұстаз) мен Платонға ерді. Және әл-Фарабидің «екінші мұғалім» атануы кездейсоқ емес, және бұл оның грек философиялық білімін терең бойына сіңіргендігімен, оған тамаша түсінік беріп, қажет болған кезде түзеткендігімен байланысты
АЛ-ФАРАБИ – ҰЛЫ МҰСЫЛМАН ФИЛОСОФЫ, МАТЕМАТИК ЖӘНЕ ҰСТАЗ
Жарияланған September 2020
115
181
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Аль-Хамза, М. 2020. АЛ-ФАРАБИ – ҰЛЫ МҰСЫЛМАН ФИЛОСОФЫ, МАТЕМАТИК ЖӘНЕ ҰСТАЗ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 71, 3 (Вер 2020), 9–15. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-3.1728-7901.01.