Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы, «Физика-математика ғылымдары» сериясы

ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ БІЛІМ БЕРУДЕГІ СМАРТ КЕЛІСІМДЕРДІ ҚОЛДАНУ ПЕРСПЕКТИВАЛАРЫ МЕН ТӘУЕКЕЛДІЛІКТЕРІ

Жарияланған December 2020
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ. Санкт-Петербург кәсіподақтар гуманитарлық университетінің Алматы филиалы, Алматы
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті, Алматы қ.
Аңдатпа

Ғылыми және білім беру саласында блокчейнді пайдаланудың маңызды артықшылықтары қауіпсіздік, өзгермейтіндік, ашықтық болып табылады. Орталықтандырылмаған басқару нысандары мен смарт- келісімшарттар үшін негіз құра отырып, алаяқтық және сыбайлас жемқорлық әрекеттерінің әлеуетін айтарлықтай азайта отырып, бұл технология қоғамдық мүдделер мен мемлекеттік егемендікті қорғауға көмектеседі. Бүгінгі күні әлеуметтік өзара әрекеттесудің әр түрлі бағыттары үшін блокчейнге негізделген әр түрлі технологиялық шешімдерді жасауға тырысуда. Бір мысал - ғылыми және білім беру қызметіндегі бірқатар міндеттерді шешуге бағытталған смарт-келісімшарттардың жобасын жасау. Мақалада ғылым мен білім беруде блокчейн технологиясы мен ақылды келісімшарттарды қолдану мүмкіндіктері мен болашағы талқыланады. Тақырып мамандар арасында дау тудырады: біреулері ұсынылған шешімдердің тиімділігіне сенімді, ал басқалары жаңа технологияны енгізудегі жағымсыз салдар мен кедергілерді көрсетеді. Авторлар білім және ғылым саласында блокчейн технологиясын және смарткелісімшарттарды енгізудің мүмкін тәсілдерін, сондай-ақ оларды пайдалануға байланысты мүмкін тәуекелділіктерді талдады.

.pdf (Рус)
Тіл

Рус

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Ахметова , О. і Исаев , С. 2020. ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ БІЛІМ БЕРУДЕГІ СМАРТ КЕЛІСІМДЕРДІ ҚОЛДАНУ ПЕРСПЕКТИВАЛАРЫ МЕН ТӘУЕКЕЛДІЛІКТЕРІ . Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы, «Физика-математика ғылымдары» сериясы. 72, 4 (Груд 2020), 168–173. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-4.1728-7901.26.