Оқу-әдістемелік және ғылыми әдебиеттерді талдай отырып, зерттеушілер графикалық әдісті қолдана отырып, теңдеулер мен теңсіздіктерді шешудің әртүрлі әдістерін бөліп, қарастырады, оларға сәйкес әрекеттерді тізімдейді, оларды қалыптастыру үшін жаттығулардың мысалдарын келтіреді деген қорытынды жасауға болады. Бірақ осы әдістің әрбір әрекетін үйрету үшін міндеттер жиынтығын әзірлеу және осы материалды зерттеу үшін ақпараттық технологияларды қолдану қазіргі мектеп біліміндегі өзекті мәселелердің бірі болып қала береді. Мақалада ғылыми және әдістемелік құралдарды талдау нәтижесінде теңдеулер мен теңсіздіктерді шешуде функциялардың қасиеттері қолданылатын жағдайлар анықталды. Мысал ретінде, графикалық әдісті қолдана отырып, теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу әдістері білімнен дағдыларға ауысуға мүмкіндік береді, іс-әрекет тәсілдерін көрсетеді, бұл өз кезегінде талдау, синтез, жалпылау және т. б. сияқты ойлау әдістерін ашады деп есептейміз.
«Теңсіздік» тақырыбы мектеп алгебрасы курсында маңызды орын алады. Ол мазмұны, теңсіздіктерді шешудің әдістері және алгебраның бірқатар басқа тақырыптарын зерттеуде қолдану мүмкіндіктері бойынша бай. Теңдеулер мен теңсіздіктер математиканың әртүрлі салаларында, маңызды қолданбалы есептерді шешуде кеңінен қолданылатындығы анықталған. Әр түрлі және күрделі теңсіздіктердің жауабын табу математикалық есептерді шеше білудің жоғары деңгейін көрсетеді. Теңсіздіктерді шешудің графикалық әдісі - тапсырмаларды орындаудың оңтайлы әдісі Теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу әдістерін меңгеру білімнен дағдыларға ауысуға мүмкіндік беретіні мысалдармен көрсетілген.