Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы

ЕСЕПТЕУ ИНФОРМАТИКАСЫН ОҚЫТУ ПРОЦЕСІНДЕ БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУДЫҢ ҚҰРЫЛЫМДЫҚ-ЛОГИКАЛЫҚ МОДЕЛІ

Жарияланған September 2020

142

161

Г.Б Камалова+
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ.
М.И Ревшенова+
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ.
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ.
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ.
Аңдатпа

Компьютерлік информатиканы оқытуда болашақ информатика мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін дамыту
процесінің құрылымын ашу үшін біз модельдеуді күрделі ұйымдастырылған объектілерді, процестер мен
құбылыстарды тану әдісі ретінде қолданамыз. Болашақ информатика мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін дамыту
мақсатында компьютерлік информатиканы оқыту процесінде құрылымдық-логикалық модель жасалды.
Бұл мақала педагогикалық университетте компьютерлік информатиканы оқыту процесінде болашақ
информатика мұғалімдерінің кәсіби құзыреттілігін дамытудың құрылымдық-логикалық моделін құру мәселесіне
арналған. Әзірленген модель мақсатты, мазмұнды, ұйымдастырушылық-қызметтік және тиімді критериалды
блокты қамтиды. Болашақ информатика мұғалімінің Ақпараттық-есептеу құзіреттілігін дамытудың
құрылымдық-логикалық моделін жобалаудың әдіснамалық негізі жүйелік, белсенді, құзыреттілік тәсілдер болды.
Құрылымдық-логикалық модельдің әр блогында функциялар, мазмұн және әдістемелік ерекшеліктер бар.
Болашақ информатика мұғалімдерінің ақпараттық-есептеу құзыреттілігінің қалыптасу деңгейлері төмен, орта
және жоғары деңгейлерден тұрады.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Камалова, Г. і Ревшенова, М. 2020. ЕСЕПТЕУ ИНФОРМАТИКАСЫН ОҚЫТУ ПРОЦЕСІНДЕ БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУДЫҢ ҚҰРЫЛЫМДЫҚ-ЛОГИКАЛЫҚ МОДЕЛІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 71, 3 (Вер 2020), 225–229. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-3.1728-7901.34.