Мақалада математика сабағында ұйымдастырылатын өзіндік жұмыс түрлерінің маңызы, білімгерлердің шығармашылық белсенділігін арттыру жолдары, математика сабағын тиімді де, сапалы өткізу бағыттары туралы сөз қозғалған және өзіндік жұмысың оқытудың бір тәсілі ретінде сипаттама берілген. Алдымен оқытуды ұйымдастыру, содан кейін оқыту процесі ретінде ойластырылған өзіндік жұмыс білімді игеру мен тұрақты дамуға қол жеткізу үшін өте маңызды, әсіресе олардың жеке тұлғаны қалыптастырушы және оның трансформациялық тұжырымдамасы негізінде.
Зерттеудің мақсаты ЖОО–дағы математикалық пәндер бойынша өзіндік жұмысты ұйымдастыруды жетілдіру жолдарын анықтау, оның теориялық негіздемесі және оның әдістемелік жүйесін әзірлеу болды. Автор іс жүзінде пайдаланып жүрген жұмыс түрлерін көрсете отырып, олардың қазіргі уақытта, оқу процесіндегі өзектілігін дәлелдеген. Өзіндік жұмыс түрлерінің жеке тұлғаға бағытталуына ерекше көңіл бөлінген. Жүргізілген теориялық зерттеу негізінде мақалада «педагогикалық өздігінен білім алу» ұғымы тұжырымдалған, өздігінен білім алу үшін педагогтың ақпараттық және зерттеу қызметінің негіздерін меңгеруі қажет екендігі туралы қорытынды негізделген.