Қазіргі таңда цифрлық технологиялардың бірнеше трендтері анықталған, олардың ішінде заттар интернеті – сандық құрылғылар желісі ерекше көзге түседі және Интернет арқылы өзара әрекеттесетін құрылғылар. Заттар интернетін қолдану салалары өте кең: өнеркәсіптік технологиялар, қашықтан қызмет көрсету және өмір сүру технологиялары, білім беру технологиялары. Заманауи цифрлық технологияларды мектепте және информатика мұғалімдерін даярлау кезінде технологиялық білім беру мазмұнына енгізу қажет. Бұл қажеттілік қазіргі уақытта жүзеге асырылып жатқан "Цифрлық Қазақстан" және "білім беру" ұлттық жобаларымен де анықталады. Мақаланың мақсаты болашақ информатика мұғалімдеріне технологиялық білім берудің мазмұны ретінде заттар интернетін қарастыру болып табылады. Мақалада болашақ информатика пәні мұғалімінің жоғары оқу орындарында заттар интернетін үйрету барысындағы кәсіби АКТ (ақпараттық-коммуникациялық технологиялар) біліктілігін қалыптастыру және дамыту туралы сөз қозғалады. Заттар интернетін (IoT) оқыту кезінде туындауы мүмкін мәселелер ескеріліп, болашақ информатика пәні мұғалімдерінің коммуникативтік біліктіліктерін қалыптастыру мәселесі қарастырылған.
ЗАТТАР ИНТЕРНЕТІН (IoT) ОҚЫТУ КЕЗІНДЕ БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА ПӘНІ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ КОММУНИКАТИВТІК БІЛІКТІЛІКТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
Жарияланған December 2020
348
289
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Ахметова , О. , Исаев , С. і Каиыргалиева, А. 2020. ЗАТТАР ИНТЕРНЕТІН (IoT) ОҚЫТУ КЕЗІНДЕ БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА ПӘНІ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ КОММУНИКАТИВТІК БІЛІКТІЛІКТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ . Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 72, 4 (Груд 2020), 188–195. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-4.1728-7901.29.