Математика мұғалімінің кәсіби құзыреттілігінің құрылымында «оқытуға арналған математикалық білім» деп аталатын білім ерекше рөл атқарады. Мұндай білім жүйесін, сондай-ақ олармен бірге жүретін дағдыларды қалыптастыруда әдістемелік бағыттағы курстардан басқа мектеп математикасын қайталауға және жүйелеуге бағытталған пәндер үлкен үлес қосады. Мақаланың мақсаты – студенттердің, болашақ математика мұғалімдерінің, элементарлық математиканың білім жүйесін және олардың дидактикалық мазмұнын қалыптастыру құралы ретінде case-study әдісінің тиімділігін өзектендіру. Зерттеу барысында алынған және мақалада көрсетілген теориялық және эмпирикалық мәліметтер мектептің математика мұғалімін жоғары оқу орнында оқытуда кейс-әдісті қолдану элементарлық математика білімін де, мектеп математика мұғаліміне қажет олардың дидактикалық мазмұнын да қалыптастыруға жағдай жасайтындығын дәлелдейді
БОЛАШАҚ МАТЕМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЙЫНДАУДАҒЫ CASE-STUDY ӘДІСІ
Жарияланған March 2023
137
98
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Шмигирилова, И., Чугунова, А., Белошистова, Я. і Дуткин, М. 2023. БОЛАШАҚ МАТЕМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЙЫНДАУДАҒЫ CASE-STUDY ӘДІСІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 81, 1 (Бер 2023), 119–126. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5894.2023.81.1.013.