Бұл мақалада роботтарды қолданудың білім беру робототехникасы сабағында оқушылардың есептеу ойлауын қалыптастыру кезінде нақты уақыт режимінде бағдарламалау тілін үйренуге ықпалы қарастырылады. Мектепте робототехниканы бірлесіп оқытуда конструкторларды қолдану мүмкіндігі сипатталған. Жүргізілген зерттеу нәтижелерінен оқушылардың робототехниканы бірлесіп оқу барысында жоғары білім деңгейі мен жақсы ынтымақтастықты көрсететіндігі байқалды. Авторлар робот конструкторының сипаттамаларын талдайды және қажет болған жағдайда оларды таңдау және оқыту процесінде пайдалануды ұсынады. Роботтың қозғалысын бағдарламалау физикалық роботтар орындайтын жұмысты нақты уақыт режимінде бақылауға мүмкіндік береді. Сонымен қатар, робототехниканы оқытудағы ең үлкен мәселелердің бірі - есептеу ойлауының нақты анықтамасы болмауы себебінен туындайтын қиындықтарды шешуге деген талпыныстар жайлы баяндалады.
РОБОТОТЕХНИКАНЫ БІРЛЕСІП ОҚЫТУ ПРОЦЕСІНДЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЕСЕПТЕУ ОЙЛАУЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
Жарияланған March 2023
174
109
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Серик, М., Dimirovski , G. і Нурым, Н. 2023. РОБОТОТЕХНИКАНЫ БІРЛЕСІП ОҚЫТУ ПРОЦЕСІНДЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЕСЕПТЕУ ОЙЛАУЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 81, 1 (Бер 2023), 257–264. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5894.2023.81.1.029.