Мақаланың мақсаты информатикадан қосымша білім беруде интербелсенді ортаны пайдаланып үйретуші ойындар жасауға оқытудың тиімділігін көрсету. Информатикадан қосымша білім беру жағдайында үйретуші ойындарды жасауға оқытудың мақсаты оқушылардың ойындарды және басқа интербелсенді технологияларды пайдаланып, қызықты және тиімді оқу тәжірибесіне қажетті білім, біліктілік және дағдыларын қалыптастыру. Интербелсенді оқыту ортасын пайдаланып, үйретуші ойындар жасауды оқыту үшін оқу материалын таңдауда сараптамалық әдістер қолданылды. Сауалнамалар арқылы компьютерлік ойындарды программалауды оқытудың мазмұнын таңдау үшін топтық және сараптамалық бағалау әдісі қарастырылды, интербелсенді оқу ортасын қолдана отырып үйретуші ойындар жасауға оқыту үшін дескрипторлар түсініктері анықталды. Әрбір сарапшыға информатикадан оларды пайдалану деңгейі бойынша үйретуші ойындарды жасауға қажетті ұғымдар ұсынылды. Жалпы информатикадан қосымша білім беру жағдайында интербелсенді ортаны пайдаланып, білім алушыларды үйретуші ойындар жасауға оқыту әдістемесін зерттеудің практикалық маңыздылығын түсіндіруге, нәтижелерін жақсартуға, үйретуші ойындарды жасауға ынталандыруға, сондай-ақ білім алушылардың дағдылары мен білімдерін дамытуға ықпал етуі мүмкін.
ИНФОРМАТИКАДАН ИНТЕРБЕЛСЕНДІ ОРТАДА ҮЙРЕТУШІ ОЙЫНДАР ЖАСАУҒА ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
Жарияланған June 2023
150
57
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Сағымбаева, А. і Ниетбаева, Н. 2023. ИНФОРМАТИКАДАН ИНТЕРБЕЛСЕНДІ ОРТАДА ҮЙРЕТУШІ ОЙЫНДАР ЖАСАУҒА ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 82, 2 (Чер 2023), 270–278. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5894.2023.82.2.030.