Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы, «Физика-математика ғылымдары» сериясы

ОҚЫТУДА ВИРТУАЛДЫ ШЫНАЙЫЛЫҚТЫ ПАЙДАЛАНУ КЕЗІНДЕГІ ЫҚТИМАЛ МӘСЕЛЕЛЕР

Жарияланған December 2023
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия Ұлттық университеті, Астана қ., Қазақстан
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия Ұлттық университеті, Астана қ., Қазақстан
Ы.Алтынсарин атындағы ұлттық білім академиясы
Торайғыров университеті, Павлодар қ., Қазақстан
Торайғыров университеті, Павлодар қ., Қазақстан
Аңдатпа

Зерттеудің өзектілігі педагогикалық, медициналық, психологиялық және ата-аналар қауымдастығының қоғамның ауқымды цифрлық трансформациясы жағдайында мектептегі білім беру қауіпсіздігі мәселелеріне қызығушылығының артуына байланысты. Бұл тұрғыда виртуалды шынайылықтың оқушылардың физикалық және психологиялық денсаулығына әсерін зерттеу виртуалды шынайылық саласындағы маңызды бағыттардың бірі болып табылады. Мақалада виртуалды шынайылыққа ену кезіндегі 5-11 сынып оқушыларының мінез-құлқы мен жалпы физикалық жағдайын эмпирикалық зерттеудің кейбір нәтижелері келтірілген. Нәтижелер білім беруде, оның ішінде жалпы білім беретін мектепте виртуалды шынайылықты пайдаланудағы ықтимал тәуекелдерді анықтауға және оның алдын-алуға ықпал етеді деп болжануда.

pdf (Рус)
Тіл

Рус

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Өмірзақова, А., Калкабаева, З., Мукашева, М., Казангапова, Л. і Найманова , Д. 2023. ОҚЫТУДА ВИРТУАЛДЫ ШЫНАЙЫЛЫҚТЫ ПАЙДАЛАНУ КЕЗІНДЕГІ ЫҚТИМАЛ МӘСЕЛЕЛЕР. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы, «Физика-математика ғылымдары» сериясы. 84, 4 (Груд 2023), 296–303. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5894.2023.84.4.029.