Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы

ОҚЫТУДА ВИРТУАЛДЫ ШЫНАЙЫЛЫҚТЫ ПАЙДАЛАНУ КЕЗІНДЕГІ ЫҚТИМАЛ МӘСЕЛЕЛЕР

Жарияланған December 2023

152

120

А.А. Өмірзақова+
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия Ұлттық университеті, Астана қ., Қазақстан
https://orcid.org/0000-0003-1068-0145
З.К. Калкабаева+
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия Ұлттық университеті, Астана қ., Қазақстан
https://orcid.org/0000-0001-6280-5849
М.У. Мукашева+
Ы.Алтынсарин атындағы ұлттық білім академиясы
https://orcid.org/0000-0002-8611-8303
Л.К. Казангапова+
Торайғыров университеті, Павлодар қ., Қазақстан
Д.С. Найманова +
Торайғыров университеті, Павлодар қ., Қазақстан
https://orcid.org/0000-0003-4434-4852
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия Ұлттық университеті, Астана қ., Қазақстан
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия Ұлттық университеті, Астана қ., Қазақстан
Ы.Алтынсарин атындағы ұлттық білім академиясы
Торайғыров университеті, Павлодар қ., Қазақстан
Торайғыров университеті, Павлодар қ., Қазақстан
Аңдатпа

Зерттеудің өзектілігі педагогикалық, медициналық, психологиялық және ата-аналар қауымдастығының қоғамның ауқымды цифрлық трансформациясы жағдайында мектептегі білім беру қауіпсіздігі мәселелеріне қызығушылығының артуына байланысты. Бұл тұрғыда виртуалды шынайылықтың оқушылардың физикалық және психологиялық денсаулығына әсерін зерттеу виртуалды шынайылық саласындағы маңызды бағыттардың бірі болып табылады. Мақалада виртуалды шынайылыққа ену кезіндегі 5-11 сынып оқушыларының мінез-құлқы мен жалпы физикалық жағдайын эмпирикалық зерттеудің кейбір нәтижелері келтірілген. Нәтижелер білім беруде, оның ішінде жалпы білім беретін мектепте виртуалды шынайылықты пайдаланудағы ықтимал тәуекелдерді анықтауға және оның алдын-алуға ықпал етеді деп болжануда.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Өмірзақова, А., Калкабаева, З., Мукашева, М., Казангапова, Л. і Найманова , Д. 2023. ОҚЫТУДА ВИРТУАЛДЫ ШЫНАЙЫЛЫҚТЫ ПАЙДАЛАНУ КЕЗІНДЕГІ ЫҚТИМАЛ МӘСЕЛЕЛЕР. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 84, 4 (Груд 2023), 296–303. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5894.2023.84.4.029.