Мақалада Интернет ресурстарының студенттердің оқу және ғылыми-зерттеу қызметіне әсері туралы әдебиеттерге жүйелі шолу ұсынылған. Мақаланың негізгі тұжырымдарында цифрлық технологиялар мен интернет-ресурстардың заманауи білім беру үдерісінде маңызды рөл атқаратыны атап өтіледі. Студенттердің көптеген ақпаратқа қол жеткізуге және зерттеу дағдыларын дамытуға бірегей мүмкіндігі бар. Дегенмен, осы артықшылықтарға қарамастан, студенттер цифрлық ортадағы ақпарат сапасын және ақпараттың шамадан тыс жүктелуін бағалауда жиі қиындықтарға тап болады. Педагогтар студенттерге цифрлық технологияны қалай пайдалану керектігін ғана емес, сонымен қатар ақпаратты бағалауды және әртүрлі көздерді пайдалануды үйрету арқылы цифрлық дағдыларды дамытуда маңызды рөл атқарады. Студенттер мәліметтер қорын, беделді жаңалықтар көздерін және баспа материалдарын пайдалануды қоса алғанда, ақпаратты іздеудің әртүрлі әдістерін үйренуі керек. Сонымен қатар, мақала цифрлық ресурстармен жұмыс істеу кезінде шыдамдылық пен уақытты басқару дағдыларын дамытудың маңыздылығын көрсетеді. Жалпы, зерттеу студенттер арасында ақпараттық дағдыларды дамыту қажеттілігін және бұл үдерісте білім беру мекемелері мен мұғалімдердің белсенді рөл атқаратындығына басымдылық береді. Цифрлық ресурстарды тиімді пайдалану ақпараттың қолжетімділігі мен қазіргі цифрлық білім беру ортасында оның сапасын бағалау мүмкіндігі арасындағы тепе-теңдікті талап етеді.
СТУДЕНТТЕРДІҢ ОҚУ-ЗЕРТТЕУ ҚЫЗМЕТІН ДАМЫТУДА ИНТЕРНЕТ РЕСУРСТАРЫН ПАЙДАЛАНУДЫҢ КЕЙБІР МӘСЕЛЕЛЕРІ
Жарияланған December 2023
122
87
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Исабаева, Д., Садирбекова, Д., Нишанбаева C. і Айтенова, Э. 2023. СТУДЕНТТЕРДІҢ ОҚУ-ЗЕРТТЕУ ҚЫЗМЕТІН ДАМЫТУДА ИНТЕРНЕТ РЕСУРСТАРЫН ПАЙДАЛАНУДЫҢ КЕЙБІР МӘСЕЛЕЛЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 84, 4 (Груд 2023), 246–255. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5894.2023.84.4.024.