Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы

ЦИФРЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫНЫҢ ЖАҺАНДАНУЫ ТУРАЛЫ

Жарияланған March 2024

79

55

Т.О. Балықбаев+
Қазақстан Республикасының Ұлттық ғылым академиясы, Алматы қ., Қазақстан
Е.Ы. Бидайбеков+
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ., Қазақстан
В.В. Гриншкун+
Мәскеу қалалық педагогикалық университеті, г.Мәскеу, Ресей
Қазақстан Республикасының Ұлттық ғылым академиясы, Алматы қ., Қазақстан
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ., Қазақстан
Мәскеу қалалық педагогикалық университеті, г.Мәскеу, Ресей
Аңдатпа

Мақалада біртұтас орта шеңберінде шашыраңқы цифрлық ресурстарды біріктіру және біріздендіру үшін маңызды факторлар қарастырылады. Жекелеген білім беру ұйымдарын ақпараттандыру шеңберінде ғана емес, білім беру жүйелерін жаһандандыру шеңберінде де осындай ортаны құрудың орындылығы мен мүмкіндігі атап өтіледі, бұл білім берудің трансшекаралық сипатын, оның ішінде, түркітілдес қоғамдастықта күшейту үшін маңызды. Қазіргі уақытта адам қызметінің барлық салаларында, соның ішінде математикалық және жаратылыстану білім беру жүйесінде көптеген елдерде бір-бірінен айырмашылығы бар цифрлық ресурстардың үлкен көлемі жинақталған. Осыған байланысты жаңа құралдар мен технологияларды әзірлеумен ғана шектеліп қоймай,  сонымен қатар оларды бір мемлекетте ғана емес,  аймақтық немесе жаһандық деңгейде біртұтас кешендерге біріктіру жолдарын да анықтауға назар аударған жөн. Ғалымдардың көпшілігі цифрлық білім беру ортасын құру және енгізу - бұл білім беру жүйесінде қолданылатын әртүрлі цифрлық құралдар мен жүйелерді біріктірудің тәсілі деп санайтыны кездейсоқ емес.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Балыкбаев, Т., Бидайбеков, Е. і Гриншкун, В. 2024. ЦИФРЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫНЫҢ ЖАҺАНДАНУЫ ТУРАЛЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 85, 1 (Бер 2024), 228–238. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5894.2024.85.1.022.