Бұл мақалада педагогикалық университеттің студенттерін бағдарламалауды үйренуді жеңілдету үшін жүйеленген мәліметтер қорын енгізу бойынша зерттеулер ұсынылған. Бағдарламалау - бұл информатиканың күрделі саласы, оны түсіну үшін мектеп оқушыларына дамыған аналитикалық қабілет қажет. Сондықтан, пәнді тиімді оқыту үшін жақсы ойластырылған әдіс-тәсілдер қажет. Гипотеза белгілі бір критерийлерге негізделген жүйеленген тапсырмалар жиынтығын қолдана отырып, болашақ информатика мұғалімдерін даярлауға төңкерілген сынып әдістемесін енгізу олардың оқу процесінде тиімділігі мен өнімділігін арттыруы мүмкін деп болжайды. Педагогикалық эксперименттің нәтижелері болашақ информатика мұғалімдерін даярлауға төңкерілген сынып әдістемесін енгізу жүйеленген мәліметтер жиынтығымен қатар оқытудың тиімділігін арттыруға, оқушыларды ынталандыруға және білім беру процесіне қатысуға әкелетінін көрсетеді. Сабақты бастамас бұрын студенттер бейне дәрістерді көруге және ұсынылған мазмұнды зерттеуге қатысады. Содан кейін олар сабақ барысында сыныпта практикалық дағдыларды игереді. Сабақтан кейін олар тапсырмаларды орындай бастайды. Бұл оқыту жүйесі болашақ оқытушыларға өздерінің білімдерін, дағдыларын, таланттары мен кәсіби құзыреттерін болашақ оқытушылық қызметінде тиімді пайдалануға мүмкіндік береді.
БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРГЕ ЖҮЙЕЛЕНГЕН БАҒДАРЛАМАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫНЫҢ ҚОРЫН ҚОЛДАНУДЫ ҮЙРЕТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Жарияланған March 2024
96
51
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Ахмадуллаева, Б., Рахимжанова, Л. і Исабаева , С. 2024. БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРГЕ ЖҮЙЕЛЕНГЕН БАҒДАРЛАМАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫНЫҢ ҚОРЫН ҚОЛДАНУДЫ ҮЙРЕТУ ӘДІСТЕМЕСІ . Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 85, 1 (Бер 2024), 206–218. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5894.2024.85.1.020.