Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы, «Физика-математика ғылымдары» сериясы

БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ АҚПАРАТТЫҚ-ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІНІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ

Жарияланған December 2020
Ақпараттық және есептеуіш технологиялар институты, Алматы қ
Малайзия Путра университеті, Сердан
әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Алматы қ
Аңдатпа

Бұл мақалада жалпы ақпараттық-интеллектуалды құзыреттілік туралы ғалымдардың зерттеулеріне шолу жасалынып, ақпараттық-интеллектуалды құзыреттілік анықтамасы берілді. Болашақ информатика мұғалімдерінің ақпараттық-интеллектуалды құзыреттілігін қалыптастыру үшін білім беруді цифрландырудың мүмкіндігі зерттелді. Болашақ информатика мұғалімінің ақпараттық-интеллектуалды құзыреттілігінің құрылымы теориялық тұрғыдан негізделініп, мазмұны тұжырымдалды. Білім алушылардың ақпараттықинтеллектуалды құзыреттілігін білім, дағды және потенциал критерийлері бойынша анықталып, кесте түрінде көрсетілді. Студенттердің ақпараттық-интеллектуалды құзыреттілігін анықтауға арналған сұрақтар үлгісі білімнің ұтқырлығы, икемділік әдісі және сыни ойлау бойынша құрылды. Ситуациялық тапсырманы орындау үшін студенттер орындау деңгейін ақпараттық, импровизациялық, эвристикалық деп бөліп, ақпараттық деңгейге зертханалық жұмысты, импровизациялық деңгейге студенттің оқытушымен өзіндік жұмысын және эвристикалық деңгейге студенттің өзіндік жұмысын орындауын қарастырдық. Білім беруді цифрландыру жағдайында білім алушылардың ақпараттық-интеллектуалды құзыреттілігін қалыптастырудың жалпылама алгоритмі жасалды.

.pdf
Тіл

Қаз

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Шаяхметова, А. , Осман, М. і Сейсенбекова, П. 2020. БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ АҚПАРАТТЫҚ-ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІНІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ . Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы, «Физика-математика ғылымдары» сериясы. 72, 4 (Груд 2020), 275–281. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-4.1728-7901.43.