Мақалада информатика мұғалімінің цифрлық құзыреттілігі мәселесі олардың кәсіби дағдыларының бірі ретінде қарастырылады. Алғашқыда ғалым-зерттеушілердің цифрлық құзыреттілік ұғымына берілген анықтамаларына талдау жасалады. Педагогтың цифрлық құзыртеттілі түсінігіне да талдау жасалып, жүйеленіп анықталады. Информатика мұғалімінің цифрлық құзырттілігін қалыптастыру мен дамытудың тиімді әдістері іздестіріліп, цифрлық технологиялар саласында пайдалану жолдары келтіріледі. Білім беруді цифрландыру жағдайында оқу және танымдық қызметті жандандырудың тиімді технологияларының бірі оқу ақпаратын визуализациялаудың заманауи технологияларын пайдалану болып табылады. Оқу ақпаратын визуализациялаудың заманауи технологияларын пайдалану тұлғаның дамуына, қалыптасуына мүмкіндік береді, сонымен қатар дайын ресурстарды пайдаланушы болуымен қатар, оны өздерінің қажеттілігіне сай жасап пайдалану мүмкіндіктері болады. Сондықтан, оқу ақпаратын визуализациялаудың технологияларын пайдалану құрамдас үш цифрлық құзыретінің құрамында іске асырылады.
ЦИФРЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІК ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМІНІҢ КӘСІБИ ДАҒДЫЛАРЫНЫҢ БІРІ РЕТІНДЕ
Жарияланған December 2023
144
284
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Шекербекова, Ш. і Бақытбекова, Ж. 2023. ЦИФРЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІК ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМІНІҢ КӘСІБИ ДАҒДЫЛАРЫНЫҢ БІРІ РЕТІНДЕ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 84, 4 (Груд 2023), 321–331. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5894.2023.84.4.032.