Бұл зерттеудің өзектілігі технология мен бағдарламалық қамтамасыз етудің дамуымен күрделі есептерді есептеу қажеттіліктерінің дамып келе жатқандығында, олардың көпшілігін аналитикалық әдістермен шешу мүмкін емес. Бұл жоғары дәлдік пен жылдамдықпен мәселелерді шешудің жаңа және тиімді жолдарын іздеу қажеттілігін тудырады. Зерттеудің мақсаты – әртүрлі салалардағы есептерді шешу, модельдеу және талдау үшін қолданылатын әдістер мен құралдармен танысу, жоғары оқу орындарының студенттерін ғылыми-техникалық қызметтің әртүрлі салаларындағы математикалық есептерді шешуге дайындау. Қолданылатын әдістердің ішінде аналитикалық әдісті, Гаусс әдісін, Рунге-Кутта әдісін, ең кіші квадраттар әдісін, Ньютон әдісін және басқаларды ажыратуға болады; оларды жүзеге асыру үшін Python, Mathcad, MATLAB, Comsol және т.б. сияқты әртүрлі бағдарламалау тілдерін пайдалануға болады. Зерттеу барысында бағдарламалауда қолданылатын әртүрлі әдістердің принциптері мен жүзеге асулары, сонымен қатар олардың артықшылықтары мен кемшіліктері қарастырылды. Бұл студенттерге әртүрлі салалардағы нақты мәселелерді тиімдірек шешуге, сонымен қатар ғылыми мекемелер мен өнеркәсіптік компанияларда одан әрі кәсіби қызметке дайындалуға мүмкіндік береді. Шешу процесінде олардың тиімділігін бағалау және нақты тапсырмалар үшін оңтайлы әдісті таңдау, атап айтқанда тапсырмаларды және олар талап ететін ресурстарды жылдам және дәл шешу үшін әртүрлі бағдарламалық қамтамасыз етудің жұмысын талдау үлкен маңызға ие. Алынған нәтижелерді жаңа бағдарламалар мен алгоритмдер жасау үшін практикалық қызметте пайдалана білу сандық есептеулердің дәлдігі мен тиімділігін арттырады, бұл өз кезегінде әртүрлі процестерді жақсартуға және технологияларды дамытуға көмектеседі. Бұл жоғары оқу орындарында студенттердің оқу сапасын арттыруға мүмкіндік беретінін, сонымен қатар олардың осы салада терең білім алып, бағдарламалау дағдыларын жетілдіруге мүмкіндік беретінін айта кеткен жөн.
Түйінді сөздер: алгоритмдер, жоғары оқу орындары, бағдарламалау, салыстырмалы талдау, технология.