Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы

ГЕОМЕТРИЯНЫ ОҚЫТУДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ӘДІСТЕМЕСІ

Жарияланған September 2020

230

295

Д.М Ахманова+
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті, Қарағанды қ
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті, Қарағанды қ
Аңдатпа

Мақалада орта мектепте геометрия курсын оқытудың теориясы мен әдістемесінің өзіндік жұмыстарды
белсенді түрде пайдалану арқылы орындалатын кейбір мәселелері баяндалған. Мұнда планиметрия мен
стереометрия есептерін факультативті сабақтарда сәйкес тақырыптарды салыстыра отырып қарастыру
мысалдары ұсынылады. Сонымен қатар, мектеп геометриясы курсын оқытуда оқушылардың шығармашылық
белсенділігін қалыптастыратын жаңа ұғымдарды, заңдылықтарды, тәуелділіктерді игеру тәсілдері
қарастырылған. Мақалада сұрақтар мен кеңестерге негізделген салыстырмалы оқыту мәселені "қабылдау",
шешім іздеу, алынған шешімді рефлексивті дамыту, сондай-ақ бастапқы проблемалық жағдайды одан әрі
жалпылау және дамыту кезеңдерінде жүзеге асырылатындығы көрсетілген

.
Тіл

Қазақ

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Ахманова, Д. 2020. ГЕОМЕТРИЯНЫ ОҚЫТУДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ӘДІСТЕМЕСІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 71, 3 (Вер 2020), 31–36. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-3.1728-7901.04.