Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы

ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ЕНГІЗУГЕ ОҚЫТУШЫЛАРДЫҢ ДАЯРЛЫҒЫ

Жарияланған June 2021

119

167

Е.В Артыкбаева+
Ғылыми ақпараттандыру орталығы, Алматы қ.,
Ж.Ш Бактыбаев+
Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Алматы қ
Ж.М Тусубаева+
Шет Тілдер және Іскерлік Карьера Университеті, Алматы қ.
А.Ж Арыстанова+
Ғылыми ақпараттандыру орталығы, Алматы қ.,
Ғылыми ақпараттандыру орталығы, Алматы қ.,
Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Алматы қ
Шет Тілдер және Іскерлік Карьера Университеті, Алматы қ.
Ғылыми ақпараттандыру орталығы, Алматы қ.,
Аңдатпа

Осы мақалада жоғары кәсіби білім берудегі қашықтықтан оқыту технологияларын енгізуге университет
оқытушыларын даярлау мәселесі қарастырылады. Қашықтықтан оқыту технологиялары кәсіптік білімнің сапасы
мен қол жетімділігін арттыруда үлкен әлеуетке ие. Қазақстандағықашықтан оқыту технологияларының (ДOT)
өзектілігі 2019 жылдың 1 қаңтарынан бастап сырттай оқытуды тоқтата тұруға байланысты ерекше маңызға ие
болды. ДOT тиімділігі нормативтік-құқықтық қамтылудың жүзеге асыру дәрежесіне, инфрақұрылымына,
бағдарламалық қамтамасыз етілуіне, цифрлық білім беру мазмұнына байланысты, бірақ басты факторы
профессорлық-оқытушылық құрамымен оларды пайдалануға даярлығы болып табылады. Оқытушылар жоғары
білім беруде ДOT қолданудың мәні мен негізгі принциптерін, ДOT қолдану үшін заманауи платформаларды білуі
керек; өзіңдік онлайн курстар мен басқа да сандық білім беру ресурстардыжасай білу.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Артыкбаева, Е., Бактыбаев, Ж., Тусубаева, Ж. і Арыстанова, А. 2021. ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ЕНГІЗУГЕ ОҚЫТУШЫЛАРДЫҢ ДАЯРЛЫҒЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 69, 1 (Чер 2021), 280–285.