Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы

БЕЙІМДЕЛГЕН ОҚУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫНЫҢ НЕГІЗІНДЕГІ БІЛІМ БЕРУДІ ЦИФРЛАНДЫРУДЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТӘСІЛДЕРІ

Жарияланған March 2024

86

63

Н.А. Текесбаева+
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ., Қазақстан
https://orcid.org/0000-0001-7864-8219
Н.Т. Ошанова+
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ., Қазақстан
Л.Х. Жунусова+
Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
https://orcid.org/0000-0003-3781-6145
Г.Д. Ануарбекова+
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ., Қазақстан
https://orcid.org/0000-0002-9272-609X
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ., Қазақстан
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ., Қазақстан
Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ., Қазақстан
Аңдатпа

Бұл мақалада болашақ мамандарды дайындауда бейімделген оқытудың мен жасанды интеллектті пайдалану маңыздылығы қарастырылған. Заманауи білім беруде оқытудың жеке көзқарасын, сондай-ақ бейімделген оқыту және жасанды интеллект сияқты озық технологияларды пайдалануды талап ететін міндеттер тұр. Соңғы жылдары білім беру саласы технология мен жасанды интеллекттің жетістіктеріне байланысты айтарлықтай өзгерістерге ұшырады. Цифрландыру және білім берудегі технологиялық төңкеріс әрбір білім алушының жеке оқу стилі мен қабілеттерін құрметтеуге жаңа көзқараспен үйлеседі, бейімделген оқыту технологиялары мен жасанды интеллекттің (ЖИ) дамуына ықпал етті. Бұл инновациялық құралдар әрбір студенттің ерекше қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін білім беру тәжірибесін жекелендіреді. Бұл мақалада VOSviewer құралы 1990 жылдан 2023 жылға дейін Web of Science дерекқорында индекстелген мақалаларды, талдауларды және тарауларды қоса, бейімделген оқыту және жасанды элемент тақырыбы бойынша жарияланымдарға библиометриялық талдау жүргізу үшін пайдаланылды. Талдау нәтижелері соңғы технологиялық өзгерістер бейімделген оқыту мен жасанды интеллект эволюциясында шешуші рөл атқарғанын көрсетеді. Бұл тұжырымдар бейімделген білім беру және жасанды интеллект саласындағы одан әрі даму үшін негіз бола алатын құнды ғылыми деректер береді.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Текесбаева, Н., Ошанова, Н., Жунусова, Л. і Ануарбекова, Г. 2024. БЕЙІМДЕЛГЕН ОҚУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫНЫҢ НЕГІЗІНДЕГІ БІЛІМ БЕРУДІ ЦИФРЛАНДЫРУДЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТӘСІЛДЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 85, 1 (Бер 2024), 296–304. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5894.2024.85.1.028.