Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы, «Физика-математика ғылымдары» сериясы

БОЛАШАҚ МАТЕМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІН КӘСІБИ ДАЯРЛАУДА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ДИЗАЙН НЕГІЗДЕРІН ҚОЛДАНУ ӘДІСТЕРІ

Жарияланған June 2024
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті, Қызылорда қ.
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Г. Усайнова

Қорқыт ата атындағы Қызылорда Университеті, Қызылорда, «Физика және математика» кафедрасының докторанты, Қорқыт ата атындағы Қызылорда Университеті, Қызылорда, Қазақстан

E-mail: gulzhamal.u@mail.ru. https://orcid.org/0000-0003-2620-9745;

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті, Қызылорда қ.
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

А. Сейтмұратов

ф-м.ғ.д., қауымдастырылған профессор, «Физика және математика» кафедрасы, Қорқыт ата атындағы Қызылорда Университеті, Қызылорда,

E-mail: angisin_@mail.ru. https://orcid.org/0000-0002-9622-9584;

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті, Қызылорда қ.
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

А. Ахатай

Қорқыт ата атындағы Қызылорда Университеті, Қызылорда, «Физика және математика» кафедрасының докторанты, Қорқыт ата атындағы Қызылорда Университеті, Қызылорда, Қазақстан

Е-mail: A.akzhan@icloud.com. https://orcid.org/0000-0002-1669-0347.

Аңдатпа

Мақалада цифрлық мәдениетті қалыптастыру контекстінде мұғалімдерді даярлау мен біліктілігін арттыруды жаңғырту міндетінің өзектілігі дәлелденген. Мақаланың негізгі мақсаты-білім беруді цифрландыру жағдайында болашақ мұғалімдерге арналған кәсіптік білім беру бағдарламасын әзірлеудің авторлық тұжырымдамасын негіздеу. Болашақ мұғалімдерді кәсіби даярлаудың тиімді әдістерін іздеу университеттің оқу процесінде педагогикалық дизайн мүмкіндіктерін талдау және түсіну қажеттілігіне әкелді. Мақалада "педагогикалық дизайн" ұғымына талдау жасалды, осы терминнің анықтамалары талданды және оның негізгі принциптері сипатталды. Сондай-ақ, педагогикалық дизайнды жасау үшін қажет бірнеше шетелдік модельдер, соның ішінде ADDIE моделінің ерекшеліктері және оның білім берудегі тиімділігі қарастырылды. Мақала ADDIE моделіне негізделген 5 модульден тұратын курстың педагогикалық дизайн моделін ұсынады және осы курсты әзірлеуге негіз болған сауалнама сұрақтары мен нәтижелерін талдайды. Алынған статистикалық деректерді пайдалана отырып, проблема анықталды және оны шешу жолдары ұсынылды. Педагогикалық жобалаудың тиімділігін арттыру мақсатында университеттің жұмыс оқу бағдарламасына "Мектеп математикасы курсындағы педагогикалық дизайн" тақырыбында курсты енгізу жоспарлануда. Мақалада педагогикалық дизайн ұғымы екі тұрғыдан қарастырылады. Біріншіден, бұл оқушылардың психологиялық ерекшеліктерін дамытуды және жоғары нәтижелерге қол жеткізуді қамтамасыз ететін ақпараттық-білім беру ортасын құрудағы, түрлендірудегі және сүйемелдеудегі мұғалімнің шығармашылық қызметі. Екіншіден, бұл оқыту кезінде қойылған мақсаттарға қол жеткізуді қамтамасыз ететін әртүрлі құралдар арқылы оқу оқиғаларын басқару стратегияларын зерттеумен және әзірлеумен байланысты педагогикалық ғылымның бағыты. Мақала авторлық тұрғыдан оқыту процесінде педагогикалық дизайнның құрылымы мен мазмұнын ұсынады.

Тіл

Қаз

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Усайнова, Г., Сейтмұратов , А. і Ахатай, А. 2024. БОЛАШАҚ МАТЕМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІН КӘСІБИ ДАЯРЛАУДА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ДИЗАЙН НЕГІЗДЕРІН ҚОЛДАНУ ӘДІСТЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы, «Физика-математика ғылымдары» сериясы. 86, 2 (Чер 2024).