Бұл зерттеу жоғары оқу орындарында білім беру бағдарламасында мобильді ойын қосымшаларын даярлау дағдыларын үйретуге ерекше назар аудара отырып, қазіргі информатика мұғалімдері үшін мобильді қосымшаларды әзірлеуді педагогикаға біріктіру қажеттілігін зерттейді. Әдебиеттерді шолу және сауалнамалар арқылы зерттеу информатика мұғалімдеріне қажет сыни құзыреттерді анықтайды, ағымдағы бағалау тәжірибесін бағалайды және оқу бағдарламасына интеграциялық стратегияларды ұсынады. Бағдарламалау, технологияны педагогикаға біріктіру және ойынды құрастыру принциптері сияқты негізгі құзыреттерге баса назар аударылады. Бағалау құралдарын әзірлеу білім берушілердің цифрлық сыныпқа дайын болуын қамтамасыз ете отырып, теориялық білімді практикалық қолданумен теңестіруге бағытталған. Оқу бағдарламаларын біріктіру бойынша ұсыныстар техникалық дағдыларды тиімді оқыту әдістерімен үйлестіруге, білім беруді жылдам технологиялық жетістіктерге сәйкестендіруге баса назар аударады. Нәтижелер мұғалімдердің біліктілігін арттырудың, тәжірибе мүмкіндіктерінің және өндіріс пен академия арасындағы ынтымақтастықтың қажеттілігін көрсетеді. Бұл зерттеу информатика білімін дамытуға, мұғалімдерді бүгінгі технологиялық мәселелерді шешудегі дағдыларын арттыруға және оқушылардың оқу нәтижелерін жақсартуға негіз береді.
УНИВЕРСИТЕТТЕРДЕ ИНФОРМАТИКА ПӘНІНДЕГІ ОҚЫТУДА МОБИЛЬДІ ҚОЛДАНБАЛАРДЫ ДАМЫТУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ИНТЕГРАЦИЯЛАУ
Жарияланған June 2024
77
33
Аңдатпа
Тіл
English
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Berkinbaeva , K., Zhiembaev , Z. і Issayeva, G. 2024. УНИВЕРСИТЕТТЕРДЕ ИНФОРМАТИКА ПӘНІНДЕГІ ОҚЫТУДА МОБИЛЬДІ ҚОЛДАНБАЛАРДЫ ДАМЫТУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ИНТЕГРАЦИЯЛАУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 86, 2 (Чер 2024), 274–287. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5894.2024.86.2.025.