Бұл зерттеудің мақсаты орта мектеп оқушыларының физикалық есептерді шешу дағдыларын сипаттау. Зерттеу жұмысына 11 сыныптан 65 оқушы таңдалып алынды. Мәліметтер проблеманы шешу қабілетін тексеру арқылы жиналады. Оның төрт көрсеткіші – мәселені анықтау, мәселені тұжырымдау, мәселені шешу және мәселені бағалау. Ғылым, технология, инженерия және математика (STEM) саласындағы жобаға негізделген оқыту (PjBL) тиімділікті арттырады, мазмұнды оқуды жасайды және студенттердің болашақ мансаптық ұмтылыстарына деген көзқарасына әсер етеді. STEM фокусы бар оқыту жобалық оқытуды тудырады (PjBL). Оқушылардың жоспарлау, қарым-қатынас жасау, проблемаларды шешу және ұсынылған қиындықтардан ең жақсы пайымдаулар жасау қабілеттері оқу арқылы жақсарады. Оқушылардың жоспарлау, ұйымдастыру, келіссөздер жүргізу және орындалатын тапсырмалар туралы, әрбір әрекетке кім жауап беретіні және ақпараттың қалай жиналып, ұсынылатыны туралы келісімдер жасау қабілеттерін осы оқыту арқылы дамытуға болады.
МЕКТЕПТЕ ФИЗИКА ЕСЕПТЕРІН ТАЛДАУ ЖӘНЕ ШЕШУ ҮШІН STEM ОҚЫТУДЫ ҚОЛДАНУ
Жарияланған June 2024
94
34
Аңдатпа
Тіл
English
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Сыдықова Z. і Наушабеков Z. 2024. МЕКТЕПТЕ ФИЗИКА ЕСЕПТЕРІН ТАЛДАУ ЖӘНЕ ШЕШУ ҮШІН STEM ОҚЫТУДЫ ҚОЛДАНУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 86, 2 (Чер 2024), 333–341. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5894.2024.86.2.030.