Бұл зерттеудің мақсаты – семантикалық веб негізіндегі оқытудың білімге әсерін зерттеу, оның оқу нәтижелерін жақсарту, ынтымақтастықты ынталандыру және жекелендірілген оқытуды ынталандыру әлеуетіне назар аудару. Технология ретінде семантикалық веб интерактивті, тартымды және жекелендірілген оқу тәжірибесін қамтамасыз ету арқылы білім беруді өзгерту мүмкіндігіне ие. Семантикалық вебке негізделген оқытудың (SWBL) пайда болуымен білім беру ортасы айтарлықтай өзгерістерге ұшырады. Бұл зерттеу веб негізіндегі оқыту орталарында семантикалық технологияларды енгізуге байланысты инновацияларды, қиындықтарды және болашақ перспективаларды зерттейді. Біз тарихи шолудан бастаймыз және оның дәстүрлі әдістемелерден күрделірек және өзара байланысты оқыту экожүйелеріне қарай жылжуын баса көрсете отырып, SWBL өсуін қадағалаймыз. SWBL инновациялары оқытуды жақсарту үшін жасанды интеллект (AI) және виртуалды шындықты (VR) пайдалануға назар аудара отырып зерттелуде (Smith, 2015; Johnson, 2016; Brown, 2018; Davis, 2019). SWBL динамикалық және интерактивті білім беру кездесулеріне мүмкіндік бере отырып, ақпараттың семантикалық ұйымдастырылуына баса назар аудара отырып, мазмұнның әдеттегі статикалық таралуынан асып түседі.
Бұл зерттеу деректердің құпиялылығы, стандарттау және әділ қол жеткізу сияқты мәселелерді қарастыра отырып, SWBL қабылдаудағы кедергілерді егжей-тегжейлі қарастырады (Мартинез, 2017; Тейлор, 2015; Пател, 2014). Бұл мәселелерді шешу SWBL-ді жалпы білім беру жүйесіне сәтті біріктіру үшін өте маңызды. Техникалық қиындықтар, педагогикалық үйлестіру және цифрлық инклюзия мен теңдік мәселелері зерттеледі, бұл SWBL енгізудің әртүрлі табиғаты туралы түсінік береді (Андерсон, 2012; Тернер, 2013; Уайт, 2011). Болашаққа көз жүгірте отырып, ол SWBL қосымшаларын жақсарту үшін жасанды интеллект және виртуалды шындық сияқты жаңа технологияларды пайдалану сияқты зерттеудің перспективалы бағыттарын атап өтті (Кларк, 2016; Миллер, 2018; Тернер, 2021).
Сонымен қатар, пәнаралық ынтымақтастықтың, геймификация тактикасының және практикалық жағдайлық зерттеулердің маңыздылығын SWBL-ның трансформациялық әлеуетін түсіну және пайдалануда атап өтуге болады (Гарсия, 2013; Фостер, 2020). Этикалық құрамдас бөліктер технологияны жауапкершілікпен пайдалануды және цифрлық азаматтықты дамытуды атап көрсетеді (Турнер, 2021; Миллер, 2018). Соңында, зерттеу білім беру технологиясы туралы жалғасып келе жатқан пікірталасқа үлес қоса отырып, SWBL-нің өткеніне, бүгініне және болашағына егжей-тегжейлі талдау жасайды. SWBL кедергілерді жеңу және инновацияларды алға жылжыту арқылы білім берудің болашағын қалыптастыруда шешуші күшке айналуда. Бұл шолу болашақ зерттеулерді ынталандыруға, негізделген пікірталастарды ынталандыруға және педагогтар мен саясаткерлерге цифрлық дәуірде студенттерге пайдалы болу үшін SWBL әлеуетін толық іске асыруға көмектесуге бағытталған.