Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы

БОЛАШАҚ ДӘРІГЕРЛЕРДІ КОМПЬЮТЕРЛІК МОДЕЛЬДЕУГЕ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

Жарияланған September 2024

56

3

А.Б. Баймаханова+
Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Алматы қ., Қазақстан
https://orcid.org/0009-0001-1670-6548
Л.Б. Рахимжанова+
Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Алматы қ., Қазақстан
https://orcid.org/0000-0003-1136-3811
А.А. Белходжаев +
Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Алматы қ., Қазақстан
https://orcid.org/0000-0001-7830-749X
Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Алматы қ., Қазақстан
Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Алматы қ., Қазақстан
Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Алматы қ., Қазақстан
Аңдатпа

Медициналық білім беруде компьютерлік модельдеуді қолдану проблемасының өзектілігі қазіргі заманғы медицинадағы жедел өзгерістерге және медициналық мамандарды даярлауға қойылатын талаптарға байланысты. Бұл зерттеудің мақсаты медициналық оқу орындарының білім беру процесіне компьютерлік модельдеуді енгізудің тиімді әдістерін зерттеу болып табылады. Мақсатқа жету үшін талдау, синтездеу, жалпылау және жүйелеу әдістері қолданылды. Зерттеу нәтижелері теориялық дәрістерді, практикалық сабақтарды, зертханалық жұмыстарды, мамандандырылған тағылымдамаларды, жобалар мен зерттеулерді және көп салалы оқытуды қамтитын медициналық білім берудегі компьютерлік модельдеуді оқытудың негізгі кезеңдерін анықтады. Теориялық дәрістер анатомия, физиология және математикалық принциптерді қоса алғанда, компьютерлік модельдеу принциптері туралы іргелі білім береді. Практикалық сабақтар мен зертханалық жұмыстар студенттерге бағдарламалық құралдармен жұмыс істеу және органдардың виртуалды модельдерін жасау дағдыларын игеруге мүмкіндік береді. Мамандандырылған тағылымдамалар алған дағдыларды нақты клиникалық жағдайларда қолдануға мүмкіндік береді. Жобалар мен зерттеулерге қатысу клиникалық мәселелерді шешуде компьютерлік модельдеуді қолдануға бағытталған, ал көпсалалы оқыту медицина ғылымындағы әдістерді жан-жақты түсінуді қалыптастырады. Бұл нәтижелер медициналық білім беруде компьютерлік модельдеуді оқытудың жүйелі және іргелі тәсілінің қажеттілігін көрсетеді. Компьютерлік модельдеу бойынша оқытуды медициналық оқу орындарының оқу бағдарламаларына интеграциялау теориялық негіздерді де, практикалық сабақтарды да, мамандандырылған медициналық орталықтарда тағылымдамадан өтуді қоса алғанда, жүйелі тәсілді қажет етеді. Зерттеудің практикалық маңыздылығы инновациялық білім беру құралдарын енгізу және практикалық дағдыларға баса назар аудару арқылы медициналық персоналды даярлауды жақсартуға ықпал ете отырып, медициналық білім беруде компьютерлік модельдеуді оқытудың тиімді әдістерін негіздеу болып табылады.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Баймаханова A., Рахимжанова, Л. і Белходжаев , А. 2024. БОЛАШАҚ ДӘРІГЕРЛЕРДІ КОМПЬЮТЕРЛІК МОДЕЛЬДЕУГЕ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 87, 3 (Вер 2024), 219–235. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5894.2024.87.3.019.