Том 87 № 3 (2024): Хабаршы Абай атындағы ҚазҰПУ. Физика-математика ғылымдары сериясы
Жарияланған:
27 September 2024
Тұтас шығарылым
МАТЕМАТИКА ЖӘНЕ МАТЕМАТИКАЛЫҚ МОДЕЛЬДЕУ
ФАЗА АУЫСТЫРҒЫШ МАТЕРИАЛЫНА ТОЛТЫРЫЛҒАН КАНАЛДАРЫ БАР КҮН СӘУЛЕСІН ЖҰТУ ПЛАСТИНАСЫНДАҒЫ ЖЫЛУ АЛМАСУ ПРОЦЕСІН САНДЫҚ МОДЕЛЬДЕУ
[2024] 7-16
ИНФРАҚҰРЫЛЫМНЫҢ АСА МАҢЫЗДЫ ОБЪЕКТІЛЕРІНІҢ АҚПАРАТТЫҚ-ТЕЛЕКОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ЖҮЙЕЛЕРІНІҢ ТҰРАҚТЫЛЫҒЫН БАҒАЛАУДЫҢ САНДЫҚ КРИТЕРИЙІН ЕСЕПТЕУ МОДЕЛІН ЗЕРТТЕУ
[2024] 27-39
САНАЛЫМДЫ ДЕРБЕС ТУЫНДЫЛЫ ТЕҢДЕУЛЕР ЖҮЙЕСІНІҢ КЕҢ МАҒЫНАДАҒЫ ШЕШІМДЕРІН ТҰРҒЫЗУ
[2024] 40-48
ГЕЛЬМГОЛЬЦ ТЕҢДЕУІ ҮШІН КЕРІ ЕСЕПТІҢ ФУНКЦИОНАЛЫНЫҢ ГРАДИЕНТІН ЕСЕПТЕУ
[2024] 49-56
ПУАССОН ТЕҢДЕУІ ШЕШІМІНІҢ ОПТИМАЛДЫ ДИСКРЕТТЕУ ОПЕРАТОРЫНЫҢ ШЕКТІК ҚАТЕЛІГІ ТУРАЛЫ
[2024] 57-69
МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ҚАРЖЫЛЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА БОЛАШАҚ МАТЕМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЙЫНДАУ
[2024] 70-82
ПРОБЛЕМАЛЫҚ ОҚЫТУ ЖӘНЕ АЛГОРИТМДЕРДІ ҚҰРУ ӘДІСІН КІРІКТІРУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ РЕФЛЕКСИЯЛАУ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ
[2024] 95-105
ИНФОРМАТИКА
ҚАЗАҚ ТІЛІНЕ АРНАЛҒАН АВТОМАТТАНДЫРЫЛҒАН ӨҢДЕУ ЖҮЙЕЛЕРІНЕ ҚОЛДАНЫЛҒАН ҚҰРАЛДАРЫНА ЖҮЙЕЛІ ШОЛУ
[2024] 106-122
ЖЕЛІДЕГІ БЕЙӘДЕП СӨЗДЕРДІ АНЫҚТАУДА ЕКІ ЖАҚТЫ ҰЗАҚ МЕРЗІМДІ ЖАДТЫ ҚОЛДАНУ
[2024] 123-131
АШЫҚ ДЕРЕКТЕР ЖӘНЕ ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ: АҚШ МЕН ҚЫТАЙДЫ САЛЫСТЫРМАЛЫ ТАЛДАУ
[2024] 132-145
КӘСІПОРЫН АҚПАРАТТЫҚ ЖҮЙЕЛЕРІНІҢ СЕНІМДІЛІГІН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУГЕ АРНАЛҒАН ЖҮКТЕМЕНІ ТЕҢДЕСТІРУ АЛГОРИТМДЕРІН САЛЫСТЫРМАЛЫ ЗЕРТТЕУ
[2024] 146-153
ИНФОРМАТИКАНЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ. БІЛІМ БЕРУДІ АҚПАРАТТАНДЫРУ
АКТ ДАЙЫНДАУ БАҒЫТЫН БІТІРУШІЛЕРДІҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН БАҒАЛАУ ҚҰРАЛДАРЫН ТАЛДАУ
[2024] 190-206
ИНФОРМАТИКА БОЙЫНША ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН МОНИТОРИНГІЛЕУ ҮШІН КРИТЕРИАЛДЫ-БАҒАЛАУ КЕШЕНІН ӘЗІРЛЕУ
[2024] 207-218
БОЛАШАҚ ДӘРІГЕРЛЕРДІ КОМПЬЮТЕРЛІК МОДЕЛЬДЕУГЕ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
[2024] 219-235
ЗАМАНАУИ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ӨЗІНДІК ЦИФРЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚ ДЕҢГЕЙІ ТУРАЛЫ ТҮСІНІКТЕРІ
[2024] 236-248
БІЛІМ, ҒЫЛЫМИ ОРТА ЖӘНЕ ӨНДІРІС ИНТЕГРАЦИЯСЫ: STEM ЗЕРТХАНАСЫНДА ӨНІМДЕР ӘЗІРЛЕУДІҢ ӘДІСТЕМЕЛІК ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
[2024] 287-295
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЕСЕПТЕУ ОЙЛАУЫН ДАМЫТУ ҮШІН SCRATCH БАҒДАРЛАМАЛЫҚ ҚҰРАЛЫН ПАЙДАЛАНУ
[2024] 296-306
БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЯРЛАУ ЖҮЙЕСІНЕ SMART АУДИТОРИЯЛАРДЫ ЕНГІЗУДІҢ ҚАЖЕТТІЛІГІ
[2024] 307-319
ГЕНЕРАТИВТІ ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ПРОГРАММАЛАУДАН ЖОО СТУДЕНТТЕРІНІҢ БІЛІМІН БАҚЫЛАУДАҒЫ РӨЛІ
[2024] 320-330