Том 87 № 3 (2024): Хабаршы Абай атындағы ҚазҰПУ. Физика-математика ғылымдары сериясы
Жарияланған:
September 2024
Тұтас шығарылым
МАТЕМАТИКА ЖӘНЕ МАТЕМАТИКАЛЫҚ МОДЕЛЬДЕУ
ФАЗА АУЫСТЫРҒЫШ МАТЕРИАЛЫНА ТОЛТЫРЫЛҒАН КАНАЛДАРЫ БАР КҮН СӘУЛЕСІН ЖҰТУ ПЛАСТИНАСЫНДАҒЫ ЖЫЛУ АЛМАСУ ПРОЦЕСІН САНДЫҚ МОДЕЛЬДЕУ
7-16
ИНФРАҚҰРЫЛЫМНЫҢ АСА МАҢЫЗДЫ ОБЪЕКТІЛЕРІНІҢ АҚПАРАТТЫҚ-ТЕЛЕКОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ЖҮЙЕЛЕРІНІҢ ТҰРАҚТЫЛЫҒЫН БАҒАЛАУДЫҢ САНДЫҚ КРИТЕРИЙІН ЕСЕПТЕУ МОДЕЛІН ЗЕРТТЕУ
27-39
САНАЛЫМДЫ ДЕРБЕС ТУЫНДЫЛЫ ТЕҢДЕУЛЕР ЖҮЙЕСІНІҢ КЕҢ МАҒЫНАДАҒЫ ШЕШІМДЕРІН ТҰРҒЫЗУ
40-48
ПУАССОН ТЕҢДЕУІ ШЕШІМІНІҢ ОПТИМАЛДЫ ДИСКРЕТТЕУ ОПЕРАТОРЫНЫҢ ШЕКТІК ҚАТЕЛІГІ ТУРАЛЫ
57-69
МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ҚАРЖЫЛЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА БОЛАШАҚ МАТЕМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЙЫНДАУ
70-82
ПРОБЛЕМАЛЫҚ ОҚЫТУ ЖӘНЕ АЛГОРИТМДЕРДІ ҚҰРУ ӘДІСІН КІРІКТІРУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ РЕФЛЕКСИЯЛАУ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ
95-105
ИНФОРМАТИКА
ҚАЗАҚ ТІЛІНЕ АРНАЛҒАН АВТОМАТТАНДЫРЫЛҒАН ӨҢДЕУ ЖҮЙЕЛЕРІНЕ ҚОЛДАНЫЛҒАН ҚҰРАЛДАРЫНА ЖҮЙЕЛІ ШОЛУ
106-122
КӘСІПОРЫН АҚПАРАТТЫҚ ЖҮЙЕЛЕРІНІҢ СЕНІМДІЛІГІН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУГЕ АРНАЛҒАН ЖҮКТЕМЕНІ ТЕҢДЕСТІРУ АЛГОРИТМДЕРІН САЛЫСТЫРМАЛЫ ЗЕРТТЕУ
146-153
ИНФОРМАТИКАНЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ. БІЛІМ БЕРУДІ АҚПАРАТТАНДЫРУ
АКТ ДАЙЫНДАУ БАҒЫТЫН БІТІРУШІЛЕРДІҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН БАҒАЛАУ ҚҰРАЛДАРЫН ТАЛДАУ
190-206
ИНФОРМАТИКА БОЙЫНША ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН МОНИТОРИНГІЛЕУ ҮШІН КРИТЕРИАЛДЫ-БАҒАЛАУ КЕШЕНІН ӘЗІРЛЕУ
207-218
БОЛАШАҚ ДӘРІГЕРЛЕРДІ КОМПЬЮТЕРЛІК МОДЕЛЬДЕУГЕ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
219-235
ЗАМАНАУИ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ӨЗІНДІК ЦИФРЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚ ДЕҢГЕЙІ ТУРАЛЫ ТҮСІНІКТЕРІ
236-248
БІЛІМ, ҒЫЛЫМИ ОРТА ЖӘНЕ ӨНДІРІС ИНТЕГРАЦИЯСЫ: STEM ЗЕРТХАНАСЫНДА ӨНІМДЕР ӘЗІРЛЕУДІҢ ӘДІСТЕМЕЛІК ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
287-295
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЕСЕПТЕУ ОЙЛАУЫН ДАМЫТУ ҮШІН SCRATCH БАҒДАРЛАМАЛЫҚ ҚҰРАЛЫН ПАЙДАЛАНУ
296-306
БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЯРЛАУ ЖҮЙЕСІНЕ SMART АУДИТОРИЯЛАРДЫ ЕНГІЗУДІҢ ҚАЖЕТТІЛІГІ
307-319
ГЕНЕРАТИВТІ ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ПРОГРАММАЛАУДАН ЖОО СТУДЕНТТЕРІНІҢ БІЛІМІН БАҚЫЛАУДАҒЫ РӨЛІ
320-330