Мақалада авторлар университет қызметіне цифрлық технологияларды енгізу мүмкіндіктерін оның төрт миссиясы: оқыту, зерттеу, жұмыс берушілермен өзара әрекеттесу, қоғаммен өзара әрекеттесу – арқылы академиялық басымдылықтын көп өлшемді моделінің табиғи қырлары болып табылатын контекстінде қарастырады. Білім сапасының жанама параметрлері болып табылатын танылған рейтингтердің критерийлеріне талдау жүргізілді. Мақалада сонымен қатар университет қызметін, оның ішінде басқару процесін қамтамасыз ететін бизнес-процестер мен процестерді цифрландыру мүмкіндіктері талданады. Жоғары білім саласындағы академиялық басымдылық бастамасын жүзеге асыру үшін ғылыми, әдістемелік және тұжырымдамалық негізді әзірлеуге талпыныс жасалды. Академиялық басымдылыққа қол жеткізу үшін қолданылатын цифрлық технологиялар, платформалар мен құралдар университет миссиялары контекстінде егжей-тегжейлі сипатталған. Ол университеттердің цифрлық трансформациясы келесі негізгі аспектілер арқылы академиялық басымдылыққа жетуге айтарлықтай әсер етеді деген қорытындыға келеді: ресурстарға қолжетімділік, дербестендірілген оқыту, интерактивті оқыту әдістері мен виртуалды шындық, икемділік пен қолжетімділік, ынтымақтастық және желілік байланыс, аналитика және бағалау, инновациялық зерттеулер, болашақ дағдыларын дамыту. Осылайша, университеттердің цифрлық трансформациясы ағымдағы және болашақ талаптар мен міндеттерге жауап беретін академиялық басымдылықты қамтамасыз ету үшін жағдай жасайды.
АКАДЕМИЯЛЫҚ БАСЫМДЫЛЫҚҚА ҚҰМЫТТАНУ ЖАҒДАЙЫНДА УНИВЕРСИТЕТТЕРДІ ЦИФРЛАНДЫРУ МӘСЕЛЕСІ ТУРАЛЫ
Жарияланған January 2025
84
82
Аңдатпа
Тіл
English
Як цитувати
[1]
Скиба M., Тұрғанбаева A., Скабурскиене N. і Павалькис D. 2025. АКАДЕМИЯЛЫҚ БАСЫМДЫЛЫҚҚА ҚҰМЫТТАНУ ЖАҒДАЙЫНДА УНИВЕРСИТЕТТЕРДІ ЦИФРЛАНДЫРУ МӘСЕЛЕСІ ТУРАЛЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 88, 4 (Січ 2025), 270–277. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5894.2024.88.4.027.
https://orcid.org/0000-0002-4155-9957