Білім беру үдерісіне инновациялық технологияларды енгізудің өзектілігі ұдайы өсіп келеді. Бүгінгі таңда "ақылды" жарықтандыру үйлер мен кеңселерде жиі қолданылады, алайда мектептер мен университеттерде сирек кездеседі. Оқу ғимараттары үшін дайын шешімдердің болмауы жарықтандырудың икемділігі мен тиімділігіне қойылатын нақты талаптармен, сондай-ақ білім беру ортасында әртүрлі жарық сценарийлерін құрудың орындылығымен түсіндіріледі. Оқу бөлмесіндегі "ақылды жарықтандыру" тәулік уақытына және табиғи жарықтандыруға байланысты жарықтылықты автоматты түрде реттеуді, тәулік уақытына байланысты оңтайлы, жайлы атмосфераны құру үшін жарықтың түс температурасын өзгертуді, әр жұмыс орны үшін жарықтандыруды біркелкі реттеуді, басқа ақылды сынып жүйелерімен интеграцияны қамтуы керек.
Бұл зерттеудің мақсаты жарықтандырудың әртүрлі параметрлерінің (жарықтылық, түс температурасы, динамика) когнитивтік функцияларға, эмоционалдық күйге, оқушылардың зейіні мен үлгеріміне әсерін зерттеу болып табылады; осыны ескере отырып, энергия тұтынуды оңтайландыруға және оқуға қолайлы жағдай жасауға мүмкіндік беретін оқу бөлмесі үшін ақылды жарықтандыру жүйесінің прототипін жасау.