Бұл мақалада білім беру процесінде әртүрлі критерийлер бойынша, соның ішінде оқу іс-әрекетінің түрлері бойынша қолданылатын эмоционалды жасанды интеллект технологияларының жіктелуі келтірілген. Оқуды жекелендіру, студенттердің ынтасын арттыру және олардың әл-ауқатын жақсарту үшін аффективті есептеулердің әлеуеті қарастырылады. Автор деректер түрлері, оқыту әдістері, эмоция түрлері және өзара әрекеттесу әдістері бойынша жіктеу тәсілдерін талдайды. Эмоцияны талдау және автоматты бағалау сияқты технологиялардың мысалдары, сондай-ақ олардың оқу процесін оңтайландырудағы рөлі келтірілген. Студенттер мен оқытушылар арасындағы өзара әрекеттесуді жақсартуды қоса алғанда, эмоционалды жасанды интеллектті пайдалану перспективалары, сонымен қатар деректердің құпиялылығы мен этикалық аспектілерге байланысты тәуекелдер атап өтілген. Мақалада технологияларды білім беру ортасына қауіпсіз және тиімді енгізу үшін одан әрі зерттеулер жүргізу және саясаттарды әзірлеу қажеттілігі көрсетілген.
БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІНДЕ ҚОЛДАНЫЛАТЫН ЭМОЦИОНАЛДЫ ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫНЫҢ ЖІКТЕЛУІ
Жарияланған March 2025
5
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Нурбекова, Ж. і Абдувалиев, Р. 2025. БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІНДЕ ҚОЛДАНЫЛАТЫН ЭМОЦИОНАЛДЫ ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫНЫҢ ЖІКТЕЛУІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Физика-математика ғылымдары сериясы. 89, 1 (Бер 2025). DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5894.2025.89.1.027.